اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بازدید سردار یعقوب سلیمانی از دستاوردهای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از دستاوردهای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات بازدید کرد.

بازدید سردار یعقوب سلیمانی از دستاوردهای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بعدازظهر امروز با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های اقتصاد دانش‌بنیان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، از آخرین دستاوردهای بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در مبارزه با ویروس کرونا بازدید کرد.

دستگاه مه‌پاش ( تونل و گیت ضدعفونی کننده)، دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا خانگی، اولین دستگاه ونتیلاتور تنفس مصنوعی کاملاً بومی، محلول ضدعفونی کننده دست پایه الکل، ژل ضدعفونی کننده دست، محلول ضدعفونی کننده سطوح، لباس ایزوله، ماسک پنج لایه که توسط اساتید و دانشجویان بسیجی واحد علوم و تحقیقات و واحد پرند و با مشارکت آزمایشگاه رازی واحد علوم و تحقیقات تولید شده، از جمله تولیداتی بود که در مورد بازدید سردار سلیمانی قرار گرفت.

دستگاه ونتیلاتور تولید شده توسط اساتید و دانشجویان بسیجی پژوهشکده علم و فناوری ثریا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات، نخستین دستگاه تنفس مصنوعی کاملاً ایرانی است که به مرحله تولید عملیاتی رسیده و مذاکرات برای فروش این دستگاه با تعدادی از بیمارستان های تهران صورت گرفته است.

همچنین جت فن ضدعفونی کننده معابر با عنوان "سامانه ضدعفونی کننده تندر ثریا" که توسط پژوهشکده علم و فناوری ثریا بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تولید شده، قابلیت پاشش ۲۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده با دبی ۱۴ لیتر در دقیقه و شعاع ۱۵ متری را دارد که می‌تواند در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها در جنگ بیولوژیک استفاده شود.

محلول ضدعفونی کننده دست که توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی تولید و موفق به اخذ استاندارد ۲۸۴۲ شده، مشابه داخلی و خارجی نداشته و کاملاً انحصاری است که می‌تواند در کمتر از یک دقیقه ویروس‌ها را از بین ببرد

یکی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد در این بازدید گفت: ترامپ رئیس جمهور دولت تروریست ایالات متحده در نطقی اعلام کرده بود که اگر مقامات ایرانی برای مسائل منطقه و موشکی بر سر میز مذاکره بیایند به آنها ونتیلاتور هدیه می‌دهیم.

وی افزود: امروز با گذشت دوماه از گستاخی رئیس جمهور تروریست آمریکا، فرزندان خمینی کبیر(ره) موفق به تولید ونتیلاتور شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول