اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سرویس دهی اتوبوس های شهری به مسافرین آرامستان جدید

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان از سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهری به مسافرین آرامستان جدید خبر داد و گفت: هزینه سرویس‌دهی این ناوگان از مبدا سه راه امجدیه تا مقصد آرامستان جدید و بالعکس یک هزار تومان است.

سرویس دهی  اتوبوس های شهری به مسافرین آرامستان جدید

فرهاد رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان در ماه پر برکت رمضان و همچنین با توجه به انتقال محل تدفین اموات به آرامستان جدید، تصمیم گرفته شد تا اتوبوس‌های تحت نظارت سازمان برای جابه‌جایی مسافران در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته، خدمات لازم را ارائه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان افزود: این اقدام در راستای صرفه جویی در زمان و هزینه‌های مادی، کاهش ترافیک مسیر و حفظ محیط زیست از آلودگی پیش‌بینی شده است.
 وی با اشاره به مبدا و مقصد حرکت اتوبوس‌ها از محل پایانه سه راه امجدیه تا آرامستان جدید و بالعکس، تأکید کرد: اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری زنجان روزهای پنجشنبه راس ساعت 13 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه و روزهای جمعه از ساعت ۹ تا 13 و 30 دقیقه دایر بوده و با فرصت توقف کوتاه در ایستگاه‌های مورد نظر جابه‌جایی شهروندان انجام می‌شود.
رفیعی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند در راستای مقابله با ویروس کرونا برای تامین سلامت شهروندان در فضای داخلی و بیرونی این اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: هزینه سرویس‌دهی این ناوگان از مبدا سه راه امجدیه تا مقصد آرامستان جدید و بالعکس یک هزار تومان است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول