اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهریه مدارس غیر دولتی با توجه به تعطیلی‌ها اعلام شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد نحوه محاسبه و دریافت شهریه مدارس غیر دولتی و پرداخت حقوق کارکنان گفت:براساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته هزینه کلاس‌های درس توسط مدارس دریافت می‌شود، اما هزینه کلاس‌های فوق‌العاده در ماه‌های تعطیلی نباید دریافت شود.

شهریه مدارس غیر دولتی با توجه به تعطیلی‌ها  اعلام شد

ابراهیم رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا مبارزه با این بیماری در سطح مدارس نیز آغاز شد و سعی شد تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نباشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد نحوه محاسبه و دریافت شهریه مدارس غیر دولتی و پرداخت حقوق کارکنان با توجه به تعطیلی کلاس‌های درس بیان کرد: براساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته هزینه کلاس‌های درس توسط مدارس دریافت می‌شود، اما هزینه کلاس‌های فوق‌العاده در ماه‌های تعطیلی نباید دریافت شود.

وی با اشاره به اینکه مطالبه مبالغ خارج از عرف توسط مدیران و مدارس تخلف است، ادامه داد: اولیا در صورت مشاهده این تخلف می‌توانند موضوع را با آموزش و پرورش در میان بگذارند.

رفیعی با بیان اینکه در مورد هزینه سرویس مدارس نیز کارگروه تخصصی متشکل از دستگاه‌های مختلف برگزار شده است، عنوان کرد: براساس تشکیل این کارگروه مقرر شد، اولیا 50 درصد هزینه سرویس مدارس را در اسفند‌ماه پرداخت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه هزینه سرویس در فروردین‌ماه و اسفند‌ماه نباید پرداخت شود، بیان کرد: هزینه سرویس برای سال آینده با برگزاری جلسه تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول