اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

تسلیت عاملی برای درگذشت نائینی

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت سید محمد کاظم نائینی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت کشور را تسلیت گفت.

تسلیت عاملی برای درگذشت نائینی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت دکتر سید محمد کاظم نائینی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت کشور را تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت پیشکسوت خدوم عرصه تعلیم و تربیت کشور مرحوم مغفور دکتر سید محمد کاظم نائینی را به همه معلمان و فعالان این عرصه مهم تسلیت عرض می‌کنم.

آن مرحوم که سابقه همکاری با شهید بزرگوار محمدعلی رجایی را در کارنامه درخشان فعالیت خود در عرضه تعلیم و تربیت داشت، در بخش‌های مختلف این عرصه مانند سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی،  نقش بارزی داشت و در هر زمینه‌ای که توان خدمت داشت از بذل توان خود دریغ نکرد.

عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش، عضویت در هیئت علمی دانشگاه تهران و همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری بخشی از خدمات آن مرحوم بود.

فقدان این معلم دلسوز که در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز معلم درگذشت را به همه معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تسلیت گفته و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان آن مرحوم از درگاه ایزد متعال خواستارم.
 
سعیدرضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول