اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

روستاهای سلسله توسط ارتش گندزدایی شدند

روستاهای شهرستان سلسله توسط تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد ضدعفونی و گندزدایی شدند.

روستاهای سلسله توسط ارتش گندزدایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم‌آباد صبح امروز در راستای ادامه رزمایش امام خامنه‌ای و مبارزه با ویروس منحوس کرونا روستاهای شاپورآباد ،محمدعلی آباد، عالم آباد علیا، عالم آباد سفلی، فیض آباد،کاظم آباد و نیاز آباد از توابع شهرستان سلسله ضدعفونی و‌ گند زدایی شدند.

 امیر سرتیپ دوم حسنعلی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم‌آباد در این زمینه اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و ورود نیروهای مسلح برای مقابله با این ویروس و ماموریت محوله به این تیپ، از اویل اسفندماه سال گذشته تاکنون در کنار  ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهرستان خرم آباد و حومه آن، بنا بر شرایط حاد شهرستان سلسله ضد عفونی و‌ گندزدایی روستاهای شهرستان سلسه نیز در  دستور کار قرار گرفت و تاکنون در چندین مرحله ضد عفونی و گند زدایی شدند.

وی افزود: ماموریت نیروهای متخصص مبارزه با جنگ شیمیایی و بیولوژیک این تیپ عملیات گندزدایی و ضدعفونی، توزیع اقلام و لوازم بهداشتی با همکاری گروه‌های جهادی بود و تا کنون بیش از ۲۵ روستا در شهرستان سلسله توسط این تیپ ضدعفونی و گندزدایی شده است.

زمانی در پایان گفت: ما در ارتش شعاری تحت عنوان «ارتش فدای ملت» داریم و سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها این شعار را به منصه ظهور برسانیم و اعلام می‌کنیم تا پایان نابودی کامل این بیماری در کنار مردم خواهیم بود و به آنان خدمات رسانی خواهیم نمود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول