اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسیج فرهنگیان به کمک دانش‌آموزان مناطق محروم خراسان‌جنوبی می‌رود

مسؤول بسیج فرهنگیان خراسان‌جنوبی گفت: بسیج فرهنگیان آمادگی دارد تا اردوی جهادی را به‌منظور جبران بخشی از عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان مناطق دور دست، قبل از شروع سال تحصیلی جدید برگزار کند.

بسیج فرهنگیان به کمک دانش‌آموزان مناطق محروم خراسان‌جنوبی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علی قاسمی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ضمن تبریک گرامیداشت هفته معلم و کار و کارگر، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف خود فرمودند؛ در دستگاه بزرگ آموزش و پرورش علمدار میدان معلمان هستند، لذا برنامه‌های بسیج فرهنگیان هم حول محور معلمان تنظیم شده است.

وی از اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در استان خبر داد و بیان داشت: این طرح با هدف توانمندسازی تیم‌های مدرسه، با استفاده از ظرفیت معلمان پرورشی، روحانی و مدیر مدرسه، اولیا و خیرین اجرا و در این طرح قرار است بخشی از مسائل مدارس در درون خود مدرسه و در فضای آموزشی حل شود.

مسؤول بسیج فرهنگیان خراسان‌جنوبی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، بصیرت‌افزایی فرهنگیان و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف طرح اعتلای بسیج فرهنگیان ذکر و عنوان کرد: در هیأت اندیشه‌ورز نقاط و نکات مشترک بیانیه گام دوم انقلاب با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش احصاء و برنامه‌های اجرایی جدید آموزش و پرورش براساس آن‌ها شکیل می‌گیرد.

قاسمی با بیان اینکه با شیوع کرونا و تعطیلی ظاهری مدارس مشکلاتی برای برخی خانواده‌ها و مناطق مرزی روستایی در خصوص عدم آنتن‌دهی تلفن همراه به‌وجود آمده، خاطرنشان کرد: بسیج فرهنگیان آمادگی دارد تا اردوی جهادی را به‌منظور جبران بخشی از عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان مناطق دور دست، قبل از شروع سال تحصیلی جدید برگزار کند.

وی مطرح کرد: تلاش شده برنامه‌های اجرایی جدید برای منویات رهبری و برنامه‌هایی که در بسیج آموزش و پرورش انجام می‌شود سمت و سوی آن را به سمتی ببریم تا سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب محقق شود.

مسؤول بسیج فرهنگیان خراسان‌جنوبی به حضور فرهنگیان بسیجی در عرصه‌های مختلف با شیوع کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان با همه محدودیت‌ها تعلیم و تربیت را تعطیل نکردند و همچنین در ضدعفونی اماکن و ابنیه آموزش و پرورش، توزیع اقلام بهداشتی و رزمایش مواسات فعالیت خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول