اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کارگری در آذربایجان‌شرقی بعد از کرونا تعدیل نشده است/ واردات 2 میلیون لیتر الکل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: مشکلات ناشی از کرونا، هیچ واحد تولیدی در استان، تعطیل نشده و هیچ کارگری، تعدیل نشده است.

کارگری در آذربایجان‌شرقی بعد از کرونا تعدیل نشده است/  واردات 2 میلیون لیتر الکل

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی جهانگیری، در این جلسه گزارش عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همچنین برنامه‌های حمایت از اصناف و تولیدکنندگان آسیب‌دیده از کرونا را تشریح  و اظهار کرد: برخی از واحدهای مهم استان همچون ماشین‌سازی تبریز مشکلاتی دارند که امیدواریم با ورود وزارت صمت، شاهد رفع مشکلات این شرکت و بازگشت فعالیت آن به شرایط عادی باشیم.

وی با بیان اینکه به‌رغم مشکلات ناشی از کرونا، هیچ واحد تولیدی در استان، تعطیل نشده و هیچ کارگری، تعدیل نشده است، ادامه داد: بیش از 40 واحد تولیدی در حال تولید اقلام و مواد ضدعفونی الکلی و غیرالکلی هستند که علاوه بر تامین نیاز استان، توانایی تامین نیاز استان‌های دیگر را هم داریم.

جهانگیری از واردات دو میلیون لیتر الکل به استان خبر داد و افزود: تا به امروز بیش از 20 میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده الکلی و غیرالکلی در استان تولید شده است.

برخی از مدیران استان و فعالان بخش خصوصی نیز در این جلسه به بیان مسائل و مشکلات اقتصادی استان و دیدگاه‌های خود در خصوص راهکارهای رونق تولید و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پرداختند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول