اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

اختصاص حدود ۴ میلیارد تومان از موقوفات تهرانی‌ها برای تهیه بسته معیشتی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به اقدامات اوقاف استان تهران برای مبارزه با کرونا، از تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی با ارزش هر کدام ۴۰۰ هزار تومان بین نیازمندان خبر داد.

اختصاص حدود ۴ میلیارد تومان از موقوفات تهرانی‌ها برای تهیه بسته معیشتی

حجت‌الاسلام مرتضی صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت‌های خودجوش مردمی در امامزادگان شهرری اظهار داشت: با تعطیلی بقاع متبرکه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، اقداماتی به منظور مبارزه با این ویروس به همت خادمان افتخاری در شهرری آغاز شد.

وی تولید ماسک و وسایل بهداشتی و همچنین تأمین مواد ضدعفونی را از اقدامات اولیه خادمان امامزادگان شهرری در دوران کرونا دانست و گفت: علاوه بر این فعالیت‌‍‌ها، کمک‌های خیران نیز ساماندهی شد تا بتوانیم از این طریق بین خانواده‌های نیازمند نیز بسته‌های معیشتی توزیع کنیم.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه تاکنون ۳۵ هزار ماسک در شهرری به همت خامان بقاع متبرکه بین مردم توزیع شده است، افزود: بسته‌های بهداشتی نیز تهیه و بین بیمارستان‌هایی همچون فیروزآبادی و هفت تیر توزیع شده است. علاوه بر این، بر اساس نیاز بیمارستان‌ها تجهیزات پزشکی و درمانی خریداری و در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفت؛ تا جایی که برای بیمارستان فیروزآبادی تجهیزاتی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات خریداری شد.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری از خریداری دستگاه احیا برای خانه سالمندان کهریزک خبر داد و گفت: برای کمک به بیماران کرونا در خانه سالمندان کهریزک با کمک‌های مردمی و خیران، یک دستگاه احیا تهیه و به خانه سالمندان کهریزک اهدا شد.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ هر کدام حدود ۴۰۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است؛ به طوری که بیش از ۳ میلیارد تومان از موقوفات مردمی برای تهیه بسته معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان در هفته‌های اخیر اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول