اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پورمختار: حرف‌های امین زاده و تاج زاده تکرار صحبت‌های دشمنان است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: حرف‌های تاج زاده و امین زاده درواقع تکرار صحبت‌های دشمنان است و آنها هر وقت کشور موفقیتی را به دست می‌آورد این گونه انتقاد می‌کنند.

پورمختار: حرف‌های امین زاده و تاج زاده تکرار صحبت‌های دشمنان است

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر محسن امین زاده و تاج زاده در مورد پرتاب ماهواره نور گفت: اظهارات تاج زاده و امین زاده در واقع تکرار حرف‌های دشمنان است و اینها همان حرف‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌زنند که مدنظر دشمنان ماست.

وی افزود: پرتاب ماهواره نور و تقویت بنیه دفاعی کشور ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد و تجربه نشان داده هر کشوری که از لحاظ نظامی و امنیتی ضعیف بوده مورد حمله آمریکا قرار گرفته است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همین آقایان که می‌گفتند به جای پرتاب موشک مذاکره کنیم، درواقع دیدیم که آمریکایی‌ها در پای مذاکره امتیازات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتند و وقفه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در فعالیت‌های موشکی ما ایجاد کردند.

پورمختار خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که قدرت دفاعی کشور باید در اولویت برنامه‌ها باشد، کما اینکه دشمنان ما خودشان هم این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سرلوحه کار و برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

وی در پایان گفت: مقایسه ایران با شوروی اشتباه است؛ چراکه در این کشور اقتصاد و سایر مسائل هم در دست دولت بود ولی در کشور ما شرایط با کشوری مثل شوروی فرق می‌کند و از همه مهمتر این نظام پشتوانه مردم در دارد و دارای تمدن چند هزار ساله است.

به گزارش فارس، محسن امین زاده و تاج زاده در اظهارنظر اخیر خود در صفحاتشان در فضای مجازی عنوان کرده بودند که مراقب باشید با پرتاب ماهواره نور شرایط ما از نظر اقتصادی و اجتماعی مثل شوروی نشود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول