اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

هیأت متخصصان سازمان بهداشت جهانی وارد تاجیکستان شد

هیأت متخصصان سازمان بهداشت جهانی با پرواز ویژه هواپیمای «سامان ایر» وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.

هیأت متخصصان سازمان بهداشت جهانی وارد تاجیکستان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، هیات متخصصان سازمان بهداشت جهانی با پرواز ویژه هواپیمای «سامان ایر» وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.

این پرواز ویژه توسط برنامه توسعه سازمان ملل سازماندهی و از طریق آن هیدروکلراید متادونی که  برای درمان افراد مبتلا به ایدز که از آسیب پذیرترین گروه در مقابل کرونا به شمار می‌روند، به دوشنبه منتقل شد.

در راستای مبارزه همه جانبه علیه عفونت مسری کووید-19، «دوشنبه»  برای اینکه هیچ گروه آسیب پذیر جامعه بدون مراقبت‌های لازم نباشد، تمام تلاش ممکن را برای ادامه روند درمان افراد ذینفع این پروژه برای جلوگیری از شیوع ایدز  انجام می‌دهد.

در این گزارش همچنین آمده که صندلی‌های خالی در هواپیما توسط سایر شرکای برنامه توسعه سازمان ملل برای انتقال واکسن  فلج اطفال و سایر داروهای مهم استفاده شده است.

از طریق این پرواز همچنین هیات متشکل از متخصصان سازمان بهداشت جهانی برای ارائه کمک فنی در زمینه مقابله با ویروس کرونا وارد تاجیکستان شد.

بنابر سخنان «پراتیبخا مختا» نماینده دائم برنامه توسعه سازمان ملل در تاجیکستان، برنامه توسعه سازمان ملل متعهد به پشتیبانی از همه گروه های آسیب پذیر و بهزیستی آنها است و همچنین قصد دارد در آینده نزدیک 600 هزار دلار اضافی برای مقابله با کرونا در این کشور ارائه کند.

بنابر گزارش سفارت تاجیکستان از طریق این پرواز همچنین تعدادی از شهروندان این کشور از آلمان به میهن بازگشتند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول