اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح زوج و فرد همچنان در اصفهان غیرفعال است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد در اصفهان غیرفعال است و هر زمان که خواستیم طرح را فعال کنیم از 48 ساعت قبل از آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

طرح زوج و فرد همچنان در اصفهان غیرفعال است

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به طرح زوج و فرد خودروها در استان اصفهان اظهار داشت: طرح زوج و فرد در اصفهان غیرفعال است و هر زمان که خواستیم طرح را فعال کنیم از ۴۸ ساعت قبل از آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان این‌که مراکز معاینه فنی صبح و عصر خدمات‌دهی می‌کنند، گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی که قرار بود از ۱۵ اردیبهشت اعمال قانون شود در حال حاضر تا پایان ماه رمضان به دلیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اعمال قانون نمی‌شوند و در این فرصت مردم می‌توانند معاینه فنی بگیرند.

وی بیان کرد: ترخیص وسایل نقلیه فقط در یک نقطه در ستاد تشخیص پلیس انجام می‌شد، به دلیل این‌که حجم مراجعه‌کنندگان بالا بود، به دفاتر پلیس ۱۰+ ارجاع دادیم تا این کار تفکیک شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند به نزدیک‌ترین دفتر پلیس ۱۰+ محل سکونت خود مراجعه کنند و خدمات بگیرند؛ مردم نیازی نیست که حتماً به پلیس راهور مراجعه کنند، با مدارک و حضور مالک برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

محمدی با اشاره به این‌که افرادی که گواهینامه‌های رانندگی آن‌ها اعتبار ندارد، تا پایان ماه رمضان فرصت دارند برای تمدید گواهینامه اقدام کنند، عنوان کرد: ستادهای ترخیص وسایل نقلیه تا ساعت ۵ عصر خدمات می‌دهند، اما مردم از ساعت ۵ صبح در صف تعویض پلاک می‌ایستند، ساعت یک بعد از ظهر همکاران مراجعه‌کننده‌ای ندارند، مردم هم خودشان اذیت می‌شوند و هم فشار مضاعف بر پرسنل راهور وارد می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: از ساعت یک تا ۵ عصر که مرکز باز است و خدمات می‌دهند، مراجعه‌کننده‌ای وجود ندارد، اگر مردم برنامه‌ریزی کنند از ساعت یک تا ۳ بعد از ظهر مراجعه کنند، کمتر از یک ساعت می‌توانند خدمات بگیرند و صف طولانی صبحگاهی هم ایجاد نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های رانندگی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی آغاز به کار کرده‌اند، اما آزمون‌های رانندگی شروع نشده و هنوز زمانی از سوی ناجا برای برگزاری امتحان رانندگی اعلام نشده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول