اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تازه ترین آمار کرونا در هرمزگان/ ۳۱مبتلا و ۲ فوتی جدید در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با اضافه 31 مبتلای جدید به شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان، تاکنون 917 نفر در استان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

تازه ترین آمار کرونا در هرمزگان/ ۳۱مبتلا و ۲ فوتی جدید در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر حسین فرشیدی امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: تا امروز 6631 مورد تست کرونا در استان هرمزگان انجام شده است که با افزوده شدن 31 مبتلای جدید در این استان، شمار مبتلایان به 917 نفر رسید.

وی افزود: از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون ۳۵۴ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌‌اند. ۴۷۶ نفر از مبتلاشدگان نیز تحت مراقبت خانگی قرار دارند، ۳۸ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها) حضور دارند و ۲۱ بیمار هم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که امروز دو مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا نیز در استان نیز داشته‌ایم، عنوان کرد: هر دو مورد فوتی از بندرعباس و هر دو مرد بوده‌اند که یکی از آنها مرد ۴۶ساله با سابقه بیماری مزمن ریوی و دیگری نیز مرد  ۷۹ساله با سابقه بیماری کلیوی، قلبی و دیابت بود که مجموع جان‌باختگان در استان به ۲۸ نفر رسید.

دکتر فرشیدی عنوان کرد: تمامی 31 نفر مبتلای جدید به کرونا در روز شنبه 13 اردیبهشت ماه نیز از بندرعباس بوده‌اند که شمار مبتلایان این شهرستان را به 637 نفر رساند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول