اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرمانده سپاه کردستان از کارگران نمونه بسیجی تجلیل کرد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با حضور در کارخانه تراکتورسازی کردستان و کارخانه لبنیات پاک آرا سنندج از کارگران نمونه بسیجی تجلیل کرد.

فرمانده سپاه کردستان از کارگران نمونه بسیجی تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس و برهان صلواتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با کارگران کارخانه تراکتورسازی کردستان و کارخانه لبنیات پاک آرا به مناسبت گرامیداشت روز بسیج کارگری دیدار کردند. 

در این بازدید، سردار حسینی با تبریک هفته کارگر به کارگران و کارفرمای این واحدهای تولیدی، گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "جهش تولید" نامگذاری و مزین شده و بخش قابل توجهی از تلاش‌ها برای تحقق اهداف این شعار؛ بر دوش کارگران و کارفرمایان قرار دارد. 

وی خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج همواره در کنار جامعه تولید قرار دارد و در این شرایط اقتصادی از آنان حمایت همه جانبه خواهد کرد.

فرمانده سپاه کردستان از کارگران به عنوان سربازان جنگ اقتصادی نام برد و ابراز امیدواری کرد، با همت و تلاش جامعه کار و تولید و پشتیبانی و حمایت همگانی از این قشر زحمتکش، زمینه تحقق رونق و "جهش تولید" در جامعه فراهم شود. 

برهان صلواتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم با قدردانی از حمایت‌های سپاه و بسیج از جامعه کارگری استان؛ کارنامه این نهاد انقلابی در حوزه خدمت‌رسانی به کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی را موفقیت‌آمیز و رضایت‌بخش توصیف کرد و افزود: این حمایت‌ها بخصوص در این شرایط خاص اقتصادی و وضعیت ناشی از آسیب‌های کرونا، موجبات دلگرمی جامعه کارگری و کارفرمایی استان را سبب شده است. 

در این دیدار، ضمن بازدید از خط تولید کارخانه تراکتورسازی کردستان؛ با اهدای شاخه گل به کارگران، هفته کار را به آنان تبریک گفتند. 

 همچنین در پایان این بازدید، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اهدای لوح از کارگران نمونه بسیجی تجلیل کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول