اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آزادی ۱۲۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران کاشانی

رئیس ستاد دیه شهرستان کاشان گفت: در سال ۹۸، مجموعا ۱۲۲ نفر زندانی شامل ۱۲ نفر دیه ناشی از سوانح، ۸۹ نفر محکومین مالی غیرعمد، ۱۸ نفر مهریه و ۳ نفر مددجوی ناتوان در پرداخت نفقه آزاد شدند که این اقدامات طبق شیوه نامه و دستورالعمل‌های ستاد دیه کشور انجام شد.

آزادی ۱۲۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران کاشانی

علی فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه ستاد مردمی دیه باهدف آزادسازی محکومین جرایم غیرعمد تشکیل شده است، اظهار کرد: پشتوانه مؤثر و قوی این ستاد جشن‌های گلریزانی است که همراه با حمایت مردم نیک‌اندیش، خیرین و نیکوکاران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و به‌­ ویژه مساعدت­‌ها و همراهی ستاد دیه کشور انجام می‌پذیرد.

رئیس ستاد دیه شهرستان کاشان با اشاره به اینکه امسال به خاطر شرایط خاص کشور و جهانی شدن ویروس کرونا نشست‌های عمومی به لحاظ حفظ سلامت شهروندان تشکیل نمی‌شود، تصریح کرد: در سال ۹۸، مجموعا ۱۲۲ نفر زندانی شامل ۱۲ نفر دیه ناشی از سوانح، ۸۹ نفر محکومین مالی غیرعمد، ۱۸ نفر مهریه و ۳ نفر مددجوی ناتوان در پرداخت نفقه آزاد شدند که این اقدامات طبق شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های ستاد دیه کشور انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از زندانیان جرایم غیر عمد فاصله‌ای تا آزاد شدن از زندان ندارند و در این شب‌ها و روزهای ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت، چشم‌انتظار سخاوت و مهرورزی و کمک‌های مردم بزرگوار و خیران گرامی هستند، عنوان کرد: اگر از این افراد دستگیری شود، خانواده‌های بسیاری از مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی در امان می‌مانند.

فرزانه تصریح کرد: در حال حاضر آمار محکومین جرایم غیرعمد زندان کاشان ۲۷۵ نفر است که به تفکیک ۴ نفر دیه ناشی از سوانح، ۲۳۷ نفر محکومین مالی غیرعمد و ۳۴ نفر محکومین مهریه و نفقه هستند.

رئیس ستاد دیه شهرستان کاشان با بیان اینکه کمک به نیازمند در پیشگاه پروردگار بزرگ اجر و مزدی والا دارد، اظهار کرد: شماره حساب ۰۱۰۷۷۰۷۹۰۸۰۰۷ بانک ملی و شماره حساب بانک تجارت ۱۹۳۰۱۱۷۱۳۱ آماده دریافت کمک خیران است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول