اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

روال بررسی لایحه بسته محرک اقتصادی خلاف آیین نامه شورای شهر است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه متن یک لایحه در چندین جلسه مورد بررسی قرار گیرد و مواد آن مورد تایید باشد اما یک ساعت قبل از رأی گیری متن لایحه تغییر کند خلاف آیین نامه شورای شهر است.

روال بررسی لایحه بسته محرک اقتصادی خلاف آیین نامه شورای شهر است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پس از سخنان حسن رسولی درخصوص لایحه بسته محرک اقتصادی نوبت به اعلام نظر اعضای شورای شهر تهران درخصوص این لایحه رسید.

بهاره آروین عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: من نسبت به این لایحه و در موافقت یا مخالفت با آن حرفی ندارم.

وی افزود: رویه طی شده برای بررسی این لایحه مورد قبول نیست زیرا این لایحه در چندین جلسه مشترک مورد بررسی قرار گرفته است و کمیسیون برنامه و بودجه نظرش را داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمی شود که چندین جلسه برگزار شود و توافقاتی شود و مواردی اضافه و کم شود اما به یکباره امروز و یک ساعت قبل از برگزاری جلسه رأی گیری متن جدیدی در این لایحه قرار گرفته شود و به موضوعات دیگری استناد شود.

آروین گفت: اگر آن جلسات ما مورد کفایت نبوده است و بی دلیل بود است بیایید و بگویید اما اینکه یک باره یک ساعت قبل از بررسی لایحه متن لایحه تفاوت کند نمی تواند روال منطقی باشد و خلاف آیین نامه شورای شهر تهران است.

وی ادامه داد: این اصلا منطقی نیست که در یک جلسه به یکباره 20 نفر به این نتیجه برسند که گزارش یک کمیسیون را کناری بگذارند و براساس گزارش دیگری نظر بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید الان وارد محتوای لایحه بشویم و ماده به ماده این لایحه مورد بررسی قرار گیرد.

حسن رسولی در واکنش به سخنان آروین گفت: ایراد شما از نظر شکلی صحیح است اما در جلسه امروز نقطه نظراتی از سوی اعضا مطرح شد.

وی ادامه داد: ظرف دو روز گذشته در تعاملی همه جانبه میان همه کمیسیون ها و معاونتهای نظیر آن در شهرداری تهران تصمیم گیری هایی شد و 4 نفر از اعضای کمیسیون زیر این لایحه را امضا کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در هنگام رسیدگی به هر کدام از مواد حق همه اعضای شورای شهر برای اعلام نظرشان محفوظ است.

خداکرمی خطاب به حسن رسولی گفت: آقای رسولی اقدام شما یک بدعت بد است که در آینده شورای شهر تهران را دچار مشکلاتی خواهد کرد.

وی افزود: من تقاضایم این است که این لایحه براساس گزارش اول کمیسیون برنامه و بودجه که چندین جلسه برای آن برگزار شده است مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول