اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

وجود ظرفیت تیم داری بوکس در خراسان شمالی / حامی مالی نیاز است

رئیس هیات بوکس شهرستان بجنورد از وجود ظرفیت و پتانسیل تیم داری بوکس در خراسان شمالی خبر داد و گفت: مربیان و بوکسورهای استان می‌توانند در کشور مقام آور باشند اما برای تحقق تیم داری به حامی مالی نیاز است.

وجود ظرفیت تیم داری بوکس در خراسان شمالی / حامی مالی نیاز است

مجید حصاری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اعلام فدراسیون بوکس برای برگزاری لیگ بوکس برای نخستین بار در کشور اظهار کرد: برگزاری لیگ بوکس در کشور برای نخستین بار اقدام بسیار خوب و مناسبی از سوی فدراسیون است که می‌تواند به درآمدزایی بوکسورهای منجر شود.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از بوکسورهای خراسان شمالی فاقد درآمد ثابت و شغل پایدار هستند، افزود: برگزاری لیگ بوکس علاوه بر شکوفایی استعدادها و شناخت افراد مستعد در تمام کشور، می‌تواند با حمایت حامیان مالی راه مناسبی برای گذران زندگی بوکسورها باشد.

رئیس هیات بوکس بجنورد با تأکید بر اینکه خراسان شمالی ازجمله استان‌های دارای ظرفیت و پتانسیل برای تیم داری در لیگ بوکس است، تصریح کرد: بوکسورهای خراسان شمالی استعداد و توانمندی‌های بسیاری در کشور دارند که می‌توانند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: میثم قشلاقی ازجمله بوکسورهای خوش‌نام استان است که شانس کسب سهمیه المپیک آتی را نیز دارد و می‌تواند مهره کلیدی برای تیم داری در لیگ برتر باشد.

حصاری وجود مربیان خوب بوکس در استان را ظرفیت دیگر تیم داری در لیگ بوکس کشور دانست و گفت: اگر حامیان مالی، استانداری و مجموعه ورزش و جوانان خراسان شمالی از تیم بوکس استان حمایت کنند و اقدام به راه‌اندازی این تیم شود، قطعاً خراسان شمالی توانایی کسب عنوانی مناسب و قرار گرفتن در سکوی رقابت‌ها را خواهد داشت.

وی در انتها به معرفی تعدادی از بوکسورهای بااستعداد استان پرداخت و خاطرنشان کرد: میثم قشلاقی قهرمان نوجوانان، دو دوره جوانان، قهرمان تیم ملی و عضو تیم ملی بزرگسالان ۸۱ کیلو، محمد نورانی در ۶۹ کیلوگرم قهرمان دو دوره جوانان کشور، حضور در قهرمانی آسیایی ۲۰۱۸ تایلند، محمد وحدانی در ۵۲ کیلو گرم قهرمان جوانان و برنز بزرگسالان کشور سال ۹۸ و عضو اردوی تیم ملی امید، امین صحرایی در وزن ۹۱ کیلوگرم دارای برنز نوجوانان و قهرمان دو دوره جوانان و کسب مدال طلا در سال ۹۸ ازجمله تعدادی بسیار زیادی از عنوان داران بوکس در خراسان شمالی هستند که می‌توانند در لیگ برتر بدرخشند.

گفتنی است بنابر آخرین اعلام مسئولان فدراسیون بوکس تاکنون حضور ۵ تیم در لیگ بوکس کشور قطعی است و امکان افزایش تیم‌ها وجود دارد و رقابت‌ها پس از رفع محدودیت‌های مربوط به بیماری کرونا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول