اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رستمیان: ماهواره «نور» بارقه‌ای از امید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دل دوستداران انقلاب ایجاد کرد

نماینده مردم دلفان گفت: پرتاب غرور آفرین ماهواره نظامی نور به فضا بارقه امید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دل دوستداران انقلاب و یاس و ناامیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای استکبار ایجاد کرد.

رستمیان: ماهواره «نور» بارقه‌ای از امید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دل دوستداران انقلاب ایجاد کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس صبح امروز (یکشنبه 14 اردیبهشت 99) در نطق میان دستور صحن علنی مجلس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل پرتاب غرور آفرین ماهواره نور تقدیر و قدردانی کرد.

رستمیان گفت که پرتاب غرور آفرین ماهواره نظامی نور به فضا بارقه امید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دل دوستداران انقلاب و یاس و ناامیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای استکبار ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از تدبیر رهبر انقلاب که با فرمان به موقع خود به نیروهای مسلح در مدیریت کرونا با همکاری دولت نقش بی بدیلی ایفا کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس از وزیر بهداشت، درمان و کادر پزشکی کشور نیز که در مقابله با ویروس کرونا رشادت از خود نشان دادند هم تشکر و روز کارگر و معلم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کارگران و معلمان تبریک و تهنیت گفت.

رستمیان از وزیر بهداشت و درمان به دلیل صدور تاسیس بیمارستان 200 تختخوابی دلفان تشکر و از وزیر راه و شهرسازی نیز خواست تا در خصوص جاده فیروز آباد ـ الشتر، تکمیل تونل الشتر به بروجرد، احداث جاده خاکی چقاری، آسفالت جاده بوربور و... اهتمام دستورات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صورت دهد.

وی از وزیر جهاد کشاورزی به دلیل آبیاری قطره‌ای و بارانی در محور زمین‌های سلسله و دلفان تقدیر کرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس در ادامه به مشکلات و کمبودهای حوزه انتخابیه خود پرداخت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول