اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

سر هنرپیشه «ببرشاه» کلاه رفت!

«کارول باسکین» هنرپیشه سریال پربیننده این روزهای نت فلیکس با عنوان «ببرشاه»(‘Tiger King) با یک خبرنگار تقلبی مصاحبه کرد.

سر هنرپیشه «ببرشاه» کلاه رفت!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «کارول باسکین» هنرپیشه سریال پربیننده این روزهای نت فلیکس با عنوان «ببرشاه»(Tiger King) از خبرنگاری که خود را تهیه کننده «جیمی فالون» مجری و کمدین مشهور هالیوودی معرفی کرد رودست خورد.

 

«کارول باسکین» هنرپیشه سریال پربیننده این روزهای نت فلیکس با عنوان «ببرشاه»(Tiger King) با یک خبرنگار تقلبی مصاحبه کرد.

 

او یکی از کارکنان باغ وحش است که به واسطه پخش مستند سریالی «ببرشاه» در نت فلیکس به شهرت رسیده اما تا کنون مصاحبه نکرده زیرا او شیوه معرفی اش در این فیلم ناراضی است. با این حال او اخیرا  به مصاحبه با شخصی شد که خود را تهیه کننده «جیمی فالون» معرفی کرد، راضی شد. این شخص از طریق اپلیکِیشن زوم در یوتیوب با او گفتگو کرد و خود را تهیه کننده برنامه پربیننده «Tonight Show» جا زد.

 

«جاش پیترز» و «آرچی مانرز»، که بیش از ۱.۳ میلیون مشترک در کانال یوتیوب دارند با باسکین تماس گرفتند و وانمود کردند که تهیه کنندگان  «Tonight Show» (نمایش امشب) با بازی «جیمی فالون» هستند. با توجه به بحران ویروس کرونا، تقریباً همه برنامه های اواخر شب به ادامه پخش مجازی روی آورده تا برنامه خود را ادامه دهند. پیترز و مانور با بهره از این شرایط غیرمعمول، موفق به گفتگو با «باسکین» شدند تا اولین مصاحبه خود را با عنوان «ببرشاه»(Tiger King) در زوم انجام دهند.

 

در ایمیل های رد و بدل شده بین باسکین و این دو مصاحبه کننده یوتیوب، تنها توافق شده بود تا در مورد حیوانات او در باغ وحش مصاحبه شود نه در مورد برنامه «ببرشاه».

 

این دو نفر کلیپ های صوتی مصاحبه های گذشته از «جیمی فالون» را ذخیره کرده و آن ها را پخش می کردند که حین مصاحبه با باسکین شرایط واقعی جلوه کند. برای تأیید این موضوع ، آنها وانمود کردند که با اعضای خدمه پشت دوربین صحبت می کنند و توضیح دادند که باسکین قادر به دیدن فالون در ویدیو نیست.

 

مصاحبه جعلی بدون هیچ مشکلی به پایان رسید و باسکین در مورد چگونگی مراقبت از گربه های بزرگ باغ وحش در حین کار در قرنطینه صحبت کرد و از مردم خواست که از قانون ایمنی عمومی گربه بزرگ حمایت کنند.

 

برخلاف باسکین، دیگر ستاره های «ببرشاه»(Tiger King) درباره این فیلم موفق و پربیننده و شهرت جدیدشان صحبت کرده اند.

 

ماه گذشته، «جان فین لای» در مورد آنچه که این سریال به طور دقیق به تصویر نکشیده، با ورایتی صحبت کرد.

چند سالیست که نت فلیکس روی سریال های جنایی و بخصوص جرایم واقعی سرمایه گذاری کرده و شاهد افزایش آمار پخش اینچنین سریال ها هستیم که مخاطبانشان نیز روز به روز درحال افزایش هستند. نت فلیکس به خوبی دریافته که روی چه محتواهایی دست بگذارد. ازینرو با انتشار مستند سریالی Tiger King: Murder, Mayhem and Madness (ببرشاه: قتل، ضرب و شتم و دیوانگی) توانسته تمام نگاه ها رو متوجه سریال جدید خود کند!

 

داستان این سریال بر اساس اتفاقات واقعی ساخته شده و درباره «جو اگزاتیک»، صاحب باغ وحشی در اوکلاهوماست. ماجرا از جایی شروع میشود که فردی به اسم «کارول باسکین» که فعال حقوق حیوانات هم هست، تلاش های خودش برای بستن باغ وحش جناب اگزاتیک را آغاز می کند. داستان از جایی پیچیده تر می شود که جو اگزاتیک بعد از مدتی به خاطر ارتباط با یک جنایتکار بازداشت می شود...

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول