اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس در دوران کرونا فعالیت کم فروغی داشت/ ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه نقشی برجسته دارد

نماینده مردم بابل در مجلس با انتقاد از فعالیت کم فروغ پارلمان در دوران کرونا گفت: اصلاح قوانین داخلی و تغییر رویکرد و نگاه مردم به جایگاه مجلس شاید منجر به تقویت بیشتر این نهاد شود.

مجلس در دوران کرونا فعالیت کم فروغی داشت/ ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه نقشی برجسته دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 15 اردیبهشت) در نطق میان دستور خود اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا بسیاری از معادلات سیاسی و اقتصادی در دنیا را تحت تأثیر قرار داده و در محافل مختلف دنیا مسئولیت و قصور کشورها و میزان کارآمدی سازمان بهداشت جهانی مورد انتقاد است.

وی افزود: درباره حقوق بین‌الملل پساکرونا در دنیا بحث‌های مختلفی صورت می‌گیرد این در حالی است که ما شاهد آن هستیم که آمریکا تلاش می‌کند در این دوران علیه جمهوری اسلامی اقدام کند.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: بی‌تردید تبعات منفی اقتصادی جهان در دوران پساکرونا که منجر به کاهش قیمت نفت و گردشگری و ورشکستگی شرکت‌های هواپیمایی شده است بدون عزم مشترک و همبستگی جهانی امکانپذیر نخواهد بود.

نجفی‌خوشرودی از زحمات کادر پزشکی کشور و پزشکان و پرستاران و نهادهای مردمی و نظامی در دوران کرونا تشکر کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد:‌متأسفانه در دوران کرونا ما شاهد فعالیت کم فروغ مجلس بودیم.

وی افزود: ایران از معدود کشورهایی است که با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا توانسته کرونا را مدیریت کند.

وی گفت: ساماندهی و تقویت و استمرار کمک‌های معیشتی و اتخاذ تدابیر لازم برای پرهیز از شیوع کرونا در کشور قابل بررسی است.

وی گفت: نقش برجسته ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه قابل ارزیابی است ولی باید گام‌های مؤثر از طریق مبارزه با فساد و اصلاح ساختارها و همچنین پاسخگویی و افزایش نظارت و شفافیت را در کشور افزایش دهیم.

وی گفت: توسعه اقتصادی، حفظ و حمایت و افزایش سرمایه‌های اجتماعی کشور و همچنین افزایش توان نظامی به صورت مستمر می‌تواند به کشورمان کمک کند.

وی افزود: به دلایل مختلف هم اکنون کشورمان با شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی مواجه است این در حالی است که ما شاهد چالش بیکاری و اثرات تحریم‌ها بر وضعیت اقتصادی کشورمان هستیم که باید در دوران کرونا به صورت ویژه پیگیری شود.

نماینده مردم بابل در مجلس در پایان گفت: اصلاح قوانین مربوط به مجلس، تغییر رویکرد و نگاه مردم به جایگاه مجلس شاید بتواند به وضعیت مجلس و تقویت بیشتر این نهاد کمک کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول