اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع 23 هزار بسته غذایی در مرحله نخست طرح کمک مؤمنانه/ کمک‌های مؤمنانه در قزوین به بسته‌های معیشتی محدود نشود

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: مرحله نخست اجرای رزمایش و توزیع کمک‌های مؤمنانه در استان قزوین با همکاری قرارگاه موایات و همدلی با توزیع بیش از 22 هزار بستۀ غذایی و معیشتی به خوبی انجام شد و دست اندرکاران قرارگاه باید کمک کنند تا بخش بزرگ جامعۀ آماری استان در این طرح مورد پوشش قرارگیرد.

توزیع 23 هزار بسته غذایی در مرحله نخست طرح کمک مؤمنانه/  کمک‌های مؤمنانه در قزوین به بسته‌های معیشتی محدود نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عیسی قبادی در پنجمین جلسۀ ستاد رزمایش کمک مؤمنانه که در استانداری قزوین برگزار شد، گفت: اجرای طرح کمک مؤمنانه با خلاقیت بیشتر موجب می‌شود سرمایه اجتماعی در جامعه شکا گرفته و پس از آن شاهد تداوم کمک‌های مردمی در آینده در کشورمان باشیم که برکات بسیاری خواهد داشت.

قبادی اضافه کرد: معتقدیم اگر کمک‌های مردمی با بهره‌گیری از خلاقیت در جامعه نهادینه شود، عموم مردم کمک به هم‌نوع را به‌عنوان یک باور شرعی، دینی و اخلاقی می‌پذیرند  و با جدیت در این زمینه ورود خواهند کرد.

وی افزود: مرحله نخست اجرای رزمایش و توزیع کمک‌های مؤمنانه در استان قزوین با همکاری قرارگاه موایات و همدلی با توزیع بیش از 22 هزار بستۀ غذایی و معیشتی به خوبی انجام شد و مرحلۀ دوم این طرح هم به همین شکل انجام خواهد شد و لذا باید مجریان امر و دست اندرکاران قرارگاه کمک کنند تا بخش بزرگ جامعۀ آماری استان در این طرح مورد پوشش قرارگیرد.

معاون استاندار گفت: در عید سعید فطر، بخش سوم این طرح هم انجام می‌شود، اما باید توجه کنیم که این شکل کمک‌ها به اقشار آسیب‌پذیر جامعه استان همچنان ادامه پیدا می‌کند و ما امیدواریم مردم هم کمک‌های مؤمنانۀ خود را برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر به این ستاد ارائه دهند.

وی در پایان عنوان کرد: طرح کمک‌های مؤمنانه در استان تا به امروز خوب پیش رفته است و شاهد یک نوع انسجام میان دستگاه‌های متولی در این زمینه هستیم و باید تلاش کنیم دعوت به مشارکت در این طرح فراگیر شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول