اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آیت‌الله عبادی خطاب به مسؤولان صداوسیما؛ به تولیدات توجه و در مسائل محتوایی اندیشه کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید به تولیدات خود توجه کافی داشته باشید، گفت: هدایت یک نفر ممکن است به هدایت یک خانواده و نسل تبدیل شود و ما باید پاسخگوی نسل‌های آینده باشیم و در این ماه مبارک رمضان در مسائل محتوایی اندیشه کنید.

آیت‌الله عبادی خطاب به مسؤولان صداوسیما؛ به تولیدات توجه و در مسائل محتوایی اندیشه کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما، اظهار داشت: فعالیت‌های بزرگ شما در بسیج صداوسیما، همچون کار انبیاء ارزشمند است چراکه نتیجه تلاش‌هایتان، انسان‌سازی و تربیت نسلی انقلابی و ولایی است.

وی بیان داشت: انسان با نیروی اراده می‌تواند از روی حالت محیطی و انواع و اقسام دیگر مسائل از جمله وراثت، علم و تربیت، عبور کند که البته چنین فردی باید لقمان حکیم باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه سخنرانی کردن و تولید فیلم اگرچه خوب است اما باید به نتیجه آن بیشتر توجه کرد، اضافه کرد: کار شما از دو جهت بسیار خطرناک است، اول اینکه نمی‌دانید چه چیزی تولید می‌کنید و دیگری اینکه دیگران با واسطه با انسان سر و کار دارند اما شما مستقیما با نقطه مرکزی انسان ارتباط مستقیم دارید.

عبادی با بیان اینکه باید به تولیدات خود توجه کافی داشته باشید، تبیین کرد: هدایت یک نفر ممکن است به هدایت یک خانواده و نسل تبدیل شود و ما باید پاسخگوی نسل‌های آینده باشیم و در این ماه مبارک رمضان در مسائل محتوایی اندیشه کنید.

وی تفکر بسیجی را منشا خیر و برکت برای جامعه دانست و مطرح کرد: در شرایطی که دشمن با تمام توان دست به شبیخون فرهنگی علیه نظام زده شما برادران بسیجی در رسانه ملی، در نبرد نابرابر رسانه‌ای پیروز شده‌اید.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول