اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزرای کشور و جهاد کشاورزی خسارات سرمازدگی به باغداران را جبران کنند

نماینده مردم شاهرود در مجلس در تذکری خطاب به وزرای کشور و جهاد کشاورزی از آنان خواست:‌خسارات ناشی از سرمازدگی که به باغداران شاهرود و میامی وارد شده است را جبران کنند.

وزرای کشور و جهاد کشاورزی خسارات سرمازدگی به باغداران را جبران کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 15 اردیبهشت) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی خطاب به وزرای کشور و جهاد کشاورزی اظهار داشت: خسارات وارده به باغداران شاهرود و میامی بسیار زیاد است که ناشی از سرمازدگی است لذا از این وزرا می‌خواهم برای جبران این خسارات دستورات لازم را صادر کنند.

وی در تذکر دیگری از وزارت راه و شهرسازی خواست: در اجرای پروژه‌های سفر استانی ریاست جمهوری به حوزه انتخابی‌ام دستورات لازم را در جهت اجرای این پروژه‌ها صادر کنند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس تصریح کرد:‌از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم ضمن حضور در شاهرود دانشگاه فرهنگیان مرکز شاهرود را افتتاح کند ضمن اینکه از این وزارتخانه درخواست می‌کنم در زمینه اجرای رتبه‌بندی معلمان این اقدامات شامل حال فرهنگیان هم شود

وی در پایان از وزیر میراث فرهنگی خواست: ثبت ملی بسطام هر چه زودتر انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول