اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پویش کمک‌های مومنانه در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفته است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش کمک‌های مومنانه شتاب گرفته و امیدواریم این کمک‌ها تنها مختص ماه مبارک رمضان نباشد.

پویش کمک‌های مومنانه در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در جلسه ستاد تامین تسهیلات و کمک‌‌های مومنانه خیرین و مردمی استان گفت: پویش کمک‌های مومنانه و حرکت های جهادگرانه در استان شتاب گرفته است و این مسئله باید تداوم داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  اظهار داشت: در استان کارهای مومنانه و خیرخواهانه خوبی به شکل گسترده آغاز شده است و همه پای کار هستند و سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، هلال احمر، بنیاد شهید، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و موسسات خیریه پای کار آمده و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز به خوبی وارد عمل شده‌اند، این کمک‌ها تداوم دارد و کمی و کیفی بودن آنها مورد تاکید است.

وی بیان کرد: از نشانه‌های رمضانی است که باید با کمک‌های سخاوتمندانه به یاری افراد رفت تا که سفره خالی وجود نداشته باشد، رزمایش مومنانه در استان خیرین را فعالتر کرده است و پیوست‌های خوبی در ایجاد همدلی، کمک‌ها گسترده خدا پسندانه و شناسایی افراد نیازمند شکل گرفته است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد کارها و کمک‌های خیرین دائمی و ماندگار بمانند و فقط مختص ماه مبارک رمضان نباشد.

وی گفت: تلاش کنیم در کنار کمک‌های سخاوتمندانه نقدی و غیرنقدی، تسهیلات بلاعوض و یا ارزان قیمت نیز در اختیار افراد و گروه هایی که مشاغل و کسب و کارشان را از دست دادند، قرار داده شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: با تلاش‌های به عمل آمده از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکل بیمه بیکاری افزون بر شش هزار نفر در استان رفع شده است و یکهزار نفر مانده نیز مورد توجه است.

نماینده سپاه فتح استان هم در این نشست گفت: ۷۴ هزار خانوار برای کمک در استان شناسایی کرده‌ایم و تاکنون به ۵۶ هزار خانوار کمک شده است و این روند ادامه دارد.

مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هم گفت: ۴۳ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۵ هزار نفر تحت پوشش داریم که بسته‌های حمایتی را دریافت کرده‌اند و این کمک‌ها تا آخر ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

مبشری اظهار داشت: بیش از هفت هزار خانوار غیرتحت پوشش این نهاد را نیز در استان شناسایی کردیم و از ۲۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان کمک در اختیار آنها قرار دادیم.

جهانبین رئیس جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان کمک به بیماران خاص و یکهزار و ۸۰ بسته بین افراد هدف توزیع شده و کمک‌های دیگری در راه است و این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: ۲۳ هزار نفر که در استان دچار آسیب شد‌ه‌اند شناسایی شده و هفت هزار و ۳۶۳ نفر دیگر نیز در این اداره خود اظهار بیکاری هستند.

نیک‌مرام تاکید کرد: تقاضامندیم که دستگاه ها، نهادهای حمایتی و مجمع خیرین در کمک‌های خود همکاری لازم را با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت یاری رساندن به این افراد شناسایی شده داشته باشند.

وی خواستار ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های حمایتی به اقشار هدف شد و گفت: این گزارشات برای اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و ارسال به مرکز کشور ضروری است.

عباسی نماینده مجمع خیرین الزهرا استان هم گفت: در روزهای کرونایی به یکهزار و ۷۳۴ بیمار خاص کمک کردیم و ۲ هزار و ۸۷۴ نفر نیز شناسایی و در تلاش برای تامین کمک به این افراد هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول