اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دریافت خدمات آبفا از سه راه ارتباطی غیرحضوری

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان گفت: مشترکان کردستانی از سه راه ارتباطی غیرحضوری می‌توانند خدمات مورد نیاز آب و فاضلاب را دریافت کنند.

دریافت خدمات آبفا از سه راه ارتباطی غیرحضوری

ادریس شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: چند روش برای ارائه خدمات به مشترکان به صورت غیرحضوری فراهم شده است که شامل مراجعه به سامانه abfacs.ir و شماره‌گیری تلفن ۱۵۲۲ و سیستم پیام کوتاه است.

وی خاطر نشان کرد: سامانه اینترنتی جدیدی که به آدرس abfacs.ir و به تازگی راه‌اندازی شده موجب می‌شود تا مشترکان پس از ورود به سامانه مذکور نسبت به دریافت خدمات مورد نیاز خود به سهولت اقدام کنند.

وی افزود: همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۳۳۱۲۲ یک راه دیگر برای دریافت خدمات مورد نیاز توسط مشترکان در نظر گرفته شده است و با ارسال عدد ۵ به این سرشماره امکان آگاهی و دریافت راهنمایی لازم برای تمامی خدمات شرکت آب و فاضلاب وجود دارد.

مدیر روابط عمومی آبفا کردستان خاطرنشان کرد: با شماره گیری *عدد کنتور*شناسه قبض *۱۱* امکان ارسال شماره مصرفی کنتور، ارسال شناسه قبض امکان فعالسازی صورتحساب پیامکی و با شماره‌گیری شناسه قبض *۱۰* امکان اطلاع از آخرین بدهی وجود دارد.

شریفی تصریح کرد: همچنین مشترکان شرکت آبفا کردستان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۲۲ تمامی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: از آنجا که امروزه استفاده از بستر الکترونیک نقش مهمی در زندگی روزمره ایفا می‌کند و همچنین با عنایت به لزوم حفظ سلامت شهروندان و پرهیز از ترددهای غیرضرور، شرکت آبفا نیز به سمت بهره‌مندی از این بستر حرکت کرده است.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول