اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعتبار گواهینامه‌ها و معاینه فنی فاقد اعتبار تا پایان ماه رمضان تمدید شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: گواهینامه‌ها و معاینه فنی وسایل نقلیه‌ای که اعتبار آنها به اتمام رسیده است تا سوم خرداد ماه 99 معتبر هستند.

اعتبار گواهینامه‌ها و معاینه فنی فاقد اعتبار تا پایان ماه رمضان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان، مرتضی چغلوند امروز اظهار داشت: باهماهنگی صورت گرفته پلیس راهور ناجا و وزارت کشور، خودروهای فاقد معاینه فنی تا پایان ماه مبارک رمضان جریمه نخواهند شد.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های مستمر انجام شده و با تصویب ستاد مرکزی کرونا کشور، اعتبار وکالت نامه‌های شهروندان برای نقل و انتقال وسایل نقلیه که تاریخ آنها به واسطه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در ایام شیوع کرونا منقضی شده است از تاریخ صدور وکالت نامه به مدت 40 روز کاری دارای اعتبار است.

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: اگر راننده‌ای به دلیل نداشتن معاینه فنی و یا اتمام اعتبار گواهینامه اعمال قانون شده باشند، حتماًموضوع در واحدهای رسیدگی به تخلفات مطرح و نسبت به اصلاح تخلف مذکور اقدام خواهد شد و به پرسنل نیز تاکید شده است که با این تخلفات برخورد و اعمال قانون نداشته باشند.

چغلوند در پایان ادامه داد: علیرغم این تدابیر که در راستای پیشگیری از تجمع افراد و شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده به همشهریان عزیز توصیه می‌شود به مرور و در فرصت موجود نسبت به مراجعه به مراکز معاینه فنی و مرکز تعویض پلاک و دفاتر پلیس10+ برای دریافت معاینه فنی و پلاک جدید و تمدید گواهینامه‌های رانندگی که اعتبار آنها به اتمام رسیده اقدام نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول