اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بنیاد مستضعفان مسئولیت بازگشایی 40 کیلومتر از مسیر صعب العبور قصرقند به کاجو را برعهده گرفت

مسؤول فرهنگی اجتماعی بنیاد علوی در قصرقند گفت: 40 کیلومتر از مسیر صعب العبور قصرقند کاجو به همت بنیاد مستضعفان، بازگشایی می شود.

بنیاد مستضعفان مسئولیت بازگشایی 40 کیلومتر از مسیر صعب العبور قصرقند به کاجو را برعهده گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند، حمید چندانی در جلسه با فعالان رسانه و مسؤولان روابط عمومی‌ ادارات شهرستان قصرقند اظهار کرد: 40کیلومتر از مسیر صعب العبور قصرقند کاجو با ۴ دستگاه بلدوزر بازگشایی می شود.

 مسؤول فرهنگی اجتماعی بنیاد علوی در قصرقند افزود: با گذشت ۴ ماه از سیلاب دی ماه ۹۸ و مسدود شدن راه دسترسی ده‌ها روستای شهرستان قصرقند، بنیاد مستضعفان مسئولیت بازگشایی ۴ کیلومتر از مسیر صعب العبور روستای میرآباد به ملینتان را برعهده گرفت.

وی ادامه داد: این مسیر صعب العبور در ظرف یکسال با چهار دستگاه بلدوزر با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بازگشایی خواهد شد.

چندانی بیان کرد: در فاز دوم نیز مسیر روستاهای منطقه کاجو به شهرستان سرباز به طول ۵ کیلومتر بازگشایی می شود.

لازم به ذکر است بنیاد علوی زیر مجموعه بنیاد مستضعفان از سال ۹۷ محرومیت‌زدایی و حمایت از روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان قصرقند را برعهده گرفته است.

 

ظرفیت‌های قصرقند در فضای مجازی بهتر دیده می شود

کارگاه توانمندسازی فعالیت و فضای مجازی و روابط عمومی‌های شهرستان قصرقند با هدف استفاده از قابلیت های فضای مجازی جهت توسعه و معرفی پتانسیل های شهرستان برگزار شد.

سعید دهنوی مسئول سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان در این کارگاه آموزشی که به همت بنیاد علوی و مشارکت سازمان فضای مجازی سراج برگزار شد، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی جهت ارتقای کیفیت زندگی و افزایش درآمدهای خانواده‌های قصرقندی خواهد بود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول