اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

1000 پرس غذای گرم بین مددجویان و ایتام چادگان توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی چادگان گفت: با کمک‌های مردم ماه رمضان امسال سفره گسترده‌تری برای نیازمندان شهرستان چادگان فراهم می‌کنیم.

1000 پرس غذای گرم بین مددجویان و ایتام چادگان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، لهراسب شملی ظهر امروز در رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: در راستای راه‌اندازی رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در شهرستان چادگان، کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان امسال رشد خوبی داشته باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چادگان گفت: هرساله در این ایام مبارک برنامه‌های ویژه‌ای برای اطعام ایتام و اکرام نیازمندان شهر چادگان، رزوه و بخش مرکزی وچناررود از طرف کمیته امداد چادگان اجرا می‌شد و امسال نیز این برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی گفت به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم در راستای کمک‌های مؤمنانه جلسه ساماندهی مشارکت‌های مردمی در شهرستان راه‌اندازی شد و خیران و مردم همه پای‌کار آمدند تا به اقشار ضعیف جامعه و آسیب دیدگان از کرونا کمک کنند.

وی افزود: در دو مرحله ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین مددجویان و ایتام در شهر وروستاهی شهرستان چادگان توزیع‌ شده است.

وی عنوان کرد: انتظار داریم رمضان امسال با افزایش کمک‌های مردمی و خیران سفره اطعام ایتام و نیازمندان گسترده‌تر شود و نیازمندان بیشتری بتوانند از کمک خیرین بهره‌مند شوند.

شملی با اشاره به افزایش خانوارهای نیازمند در شرایط ویروس کرونا، از همه مردم نیک‌اندیش شهرستان و استان خواست تا رمضان امسال به یاری این خانواده‌ها بشتابند

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول