اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه بیماران خاص توسط «هلال احمر»

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از توزیع بیش از ۴۷۰۰ بسته بهداشتی ویژه بیمار خاص با محوریت مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه بیماران خاص توسط «هلال احمر»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر هرمزگان، مختار سلحشور ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: بحران عالم‌گیر کرونا باعث شده است بسیاری از مردم دنیا با درگیری‌ها و مشکلات فراوانی مواجه شوند که بیماران خاص، در زمره افراد تحت تأثیر شیوع این بیماری منحوس قرار دارند.

وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در طول دوره اپیدمی ویروس کرونا افزود: تهیه بسته‌های بهداشتی برای بیش از ۴۷۰۰ بیمار خاص در استان از مهمترین اقداماتی است که به مرحله اجرا در آمده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اظهار کرد: بیماران خاص در جامعه هدف ما قرار دارند از این رو بسته‌های بهداشتی با همت و حمایت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تهیه و توسط داوطلبان، بسته‌بندی شده که توزیع آن با هماهنگی  جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از فردا بین بیماران خاص آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این بسته‌های بهداشتی شامل ۱۰ عدد ماسک سه لایه و ژله ضد عفونی‌کننده است که با سرعت و دقت توزیع خواهد شد تا بتوانیم با این روش کمک به جلوگیری از ابتلا این عزیزان شود.

سلحشور خاطرنشان ساخت: جمعیت هلال احمر تا پایان قطع زنجیره انتقال و شکست کامل این ویروس منحوس در خدمت مردم است و این راه را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول