اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کمک «70 میلیارد» تومانی مردم استان به آسیب دیدگان کرونا/ خطر فراگیری «کرونا» هنوز وجود دارد

استاندار کرمانشاه گفت:خوشبختانه خیرین و مردم نیکوکار استان کرمانشاه در قالب رزمایش «کمک مومنانه» تاکنون نزدیک به 70 میلیارد تومان کمک خیرخواهانه انجام داده‌اند که در قالب کمک‌های معیشتی در اختیار اقشار آسیب دیده از این بحران قرار خواهد گرفت.

کمک «70 میلیارد» تومانی مردم استان به آسیب دیدگان کرونا/ خطر فراگیری «کرونا» هنوز وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه در آیین بزرگداشت هفته معلم که به صورت ویدئو ‌کنفرانس با حضور رئیس جمهور، وزیر آموزش و‌ پرورش، روسای ادارات استانی، نمایندگان معلمان و بازنشستگان و‌ استانداران سراسر کشور برگزار شد؛ اظهار داشت: در نشست عصر امروز که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری برگزار شد؛ تعدادی از استانداران، مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و مدیران و معلمان نمونه آموزش و پرورش گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی کشور در دوران بحران کرونا ارائه دادند و مشکلات این حوزه با حضور رئیس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه از رزمایش سراسری همدلی به عنوان عرصه‌ای برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا نام برد و اظهار داشت: در پی فرمایش گهربار رهبر معظم انقلاب یک رزمایش گسترده تحت عنوان رزمایش همدلی در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان آغاز شد تا از این طریق عرصه‌ای برای کمک‌های مردم به آسیب‌دیدگان بحران کرونا فراهم شود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه خیرین و مردم نیکوکار استان کرمانشاه در قالب این رزمایش تاکنون نزدیک به 70 میلیارد تومان کمک خیرخواهانه انجام داده‌اند که در قالب کمک‌های معیشتی در اختیار اقشار آسیب دیده از این بحران قرار خواهد گرفت.
 
وی در ادامه افزود: خطر فراگیری دوباره ویروس کرونا همچنان وجود دارد و از مردم عزیز کرمانشاه تقاضا داریم همانند گذشته با رفتارهای مسئولانه خویش این ویروس را مدیریت کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول