اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیوستن ۶۴ درصد معلمان و دانش‌آموزان خوزستانی به برنامه شاد / تاریخ امتحانات داخلی مشخص نیست

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بالغ بر ۶۴ درصد معلمان و دانش‌آموزان خوزستانی به برنامه اموزش مجازی شاد پیوستند و این نسبت درحال افزایش است.

پیوستن ۶۴ درصد معلمان و دانش‌آموزان خوزستانی به برنامه شاد / تاریخ امتحانات داخلی مشخص نیست

کوروش مودت امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه مناطق محروم آموزشی ما شامل مناطق حاشیه و عشایری است، اظهار کرد: در برخی مناطق محروم روستایی و عشایری معلمان ما با رعایت فاصله اجتماعی به صورت حضوری کلاس‌های درس را برگزار کردند.

وی افزود: در مناطق عشایری که دسترسی به اینترنت ندارند 3 هزار 500 بسته آموزشی را بین دانش‌آموزان توزیع کردیم و در برخی مناطق محرومی که  تلویزیون دارند از طریق شبکه آموزشی و رادیو آموزش دیدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تقدیر از یکی از معلمان نمونه  در مناطق محروم، گفت: این معلم برای اینکه دانش‌آموزان از درس عقب نمانند از منطقه محروم احمد فداله به منطقه سردشت که فاصله‌ای حدود 8 تا 9 کیلومتر دارد رفته و دانش‌آموزان را آموزش داد.

مودت با بیان اینکه دسترسی به برخی مناطق برای آموزش سخت است، عنوان کرد: یکی دیگر از معلمان در مناطق محروم با هزینه‌های شخصی  به صورت حضوری به خانه دانش‌آموزان مراجعه کرده و بسته‌های آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان قرار داد و پس از 4 روز آن‌ها را جمع‌آوری کرد تا  بسته‌های جدیدی را به  آن‌ها بدهد.

وی با تاکید بر اینکه 95 درصد مناطق محروم پوشش آموزشی داده شد، افزود: مناطق عشایری صعب العبور که امکان دسترسی به آن‌ها سخت است با همکاری سپاه ولی عصر یک هزار بسته آموزشی تولید و تحویل آن‌ها داده شد.

مودت در رابطه با کیفیت آموزش به صورت آنلاین و ارائه بسته‌های آموزشی و تاثیر آن در آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات، بیان کرد: بخش عمده‌ای از آموزش از طریق آموزش‌های مجازی و ارائه بسته‌های آموزشی جبران شده و می‌توانیم برای شرکت دانش‌آموزان در امتحانات امیدوار باشیم.

وی افزود: هنوز تا پایان اردیبهشت برای آموزش زمان داریم و دولت صراحتاً اعلان نکرده تا کی می‌خواهد این رویه را  ادامه دهد اما 17 خرداد تاریخ امتحانات نهایی اعلام شده است اما تاریخی برای برگزاری امتحانات داخلی اعلام نشد.

مودت گفت: امروز رسماً  شبکه شاد با حضور رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد و همه به  برنامه شاد ملحق شدند.

وی افزود: بالغ بر 64 درصد معلمان و دانش‌آموزان خوزستانی به برنامه شاد پیوستند و تا آخر هفته و اطمینان داریم  این میزان به بالاتر از  70 درصد برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول