اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

وارسته: پایان جوانی «جواد» در «بچه مهندس3»/ ادامه تولید سریال در فصل‌های بعدی

نویسنده سریال «بچه مهندس» گفت: در فصل سه داستان جوانی جواد جوادی را بستیم اما این سریال می‌تواند در فصل‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

وارسته: پایان جوانی «جواد» در «بچه مهندس3»/ ادامه تولید سریال در فصل‌های بعدی

«حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه مهندس» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره ادامه دار شدن این سریال در فصل چهار گفت: با توجه به قصه ای که پیش روی مخاطب است ما در پایان بندی فصل سه، قصه جوانی جواد را بستیم و پایان جوانی اش را خواهیم دید. اما باز هم بنا به درخواست مردم و سازمان صداوسیما می توانیم در فصل های بعدی جواد را حتی در سال ۱۴۰۰ هم ببینیم. 

وی ادامه داد: این سریال با حداقل سلبریتی ها و جوان های گم نام و تازه نام ساخته شد و به نظرم پر قدرت هم حرکت می کند و تا به اینجای قصه برای مخاطب جذاب بوده است.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی هر شب از شبکه دو پخش می شود.

در فصل سه این سریال روزبه حصاری، ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، کامران تفتی، محمود خسرومنش، فرناز رهنما، کاوه سماک باشی، مهشید جوادی، سعید کریمی و ... به ایفای نقش پرداختند. 

فصل نخست این سریال در رمضان ۹۷ پخش شد و فصل دو نیز در دی ماه سال ۹۷ بروی آنتن رفت.

پرویز پورحسینی، یونا تدین، بهناز جعفری، برزو ارجمند، ساناز سعیدی، اندیشه فولادوند، سیما تیرانداز، یونا تدین، نیوشا علیپور، آریا نرج آبادی، سلمان فرخنده، عباس جمشیدی و ... در فصل یک و دو این سریال بازی می کردند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول