اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

همکاری موسسه امدادگران عاشورا و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در درمان بیماران سرطانی و صعب العلاج

مدیرعامل امدادگران عاشورا استان مرکزی گفت: ظرفیت‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان درامور دارویی بیماران سرطانی و صعب العلاج به کار گرفته می‌شود.

همکاری موسسه امدادگران عاشورا و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در درمان بیماران سرطانی و صعب العلاج

رحیم عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور خدمات‌دهی بهتر و شایسته‌تر به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج زیرپوشش موسسه خیریه امدادگران عاشورا نشستی با هدف افزایش تعامل بین روح‌اله سهرابی مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی و موسسه امدادگران برگزار و تفاهم‌نامه همکاری به امضا رسید.

وی تصریح کرد:‌ بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده استفاده از تمامی ظرفیت‌های مدیریت تامین اجتماعی استان مرکزی و شهر اراک در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران زیرپوشش موسسه در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل امدادگران عاشورا استان مرکزی بیان داشت: همچنین بیماران صعب‌العلاج و سرطانی با ارائه معرفی‌نامه از سوی موسسه امدادگران قادر خواهند بود پرداخت زیر معیار حداقل تعیین شده را داشته باشند.

عبدی افزود: استفاده از ظرفیت بیمه درمان در امور دارویی بیماران سرطانی و صعب العلاج استان مرکزی و بیماران تحت پوشش موسسه، همکاری تمام شهرهای استان با موسسه امدادگران عاشورا از دیگر مفاد تفاهم‌نامه است.

وی بیان داشت: مدیر درمان تامین اجتماعی استان در این نشست آمادگی خود را برای خدمت‌گزاری و عضویت در موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان مرکزی اعلام کرد.

محمدرضا یوسفی معاون اجرایی موسسه امدادگران عاشورا نیز گفت: در حال حاضر 150 بیمار سرطانی و صعب العلاج زیرپوشش امدادگران عاشورا هستند.

وی افزود: موسسه امدادگران عاشورا خدمات صفر تا صد درمانی را به بیماران سرطانی و صعب‌الاعلاج ارائه می‌دهد.

معاون اجرایی موسسه امدادگران عاشورا ادامه داد: در استان مرکزی بیش از 70 پزشک فوق تخصص و متخصص به صورت داوطلبانه با موسسه همکاری داشته و خدمات رایگان درمانی به بیماران ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول