اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بسیج سازندگی تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کرده است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گقت: بسیج سازندگی درعرصه های مختلف به عنوان یک مجموعه واکنش سریع به میدان آمده و توانسته با سازماندهی گروه‌های جهادی بر بسیاری از مشکلات غلبه کند و همواره تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کرده است.

بسیج سازندگی تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با صدور پیامی، ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از هوشمندی‌ها و تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری بوده و تشکیل این سازمان یکی از الطاف خداوند و برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که امروزبه نماد مجاهدت و خدمت به مردم در سازندگی و محرومیت زدایی تبدیل شده است.

این مجموعه خدمت گذار علاوه بر انجام رسالت‌های بزرگ خود در مسیر آبادانی و خدمت به محرومین در ترویج و گسترش زندگی جهادی در بین جوانان و نوجوانان بسیار اثرگذار بوده است.

در طول این چند سال اخیر که کشور با مشکلاتی از قبیل زلزله، سیل، مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا روبه رو بوده بسیج سازندگی به عنوان یک مجموعه واکنش سریع به میدان آمده و توانسته با سازماندهی گروه‌های جهادی بر بسیاری از مشکلات غلبه کند و همواره تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کرده است.

اینجانب ضمن خداقوت به همه جوانان و نوجوانان عزیز و گروه‌های جهادی چند توصیه مهم را به این عزیزان دارم؛ توجه به ارتقاء کیفیت و گسترش فعالیت‌ها، توجه به خدمت رسانی‌های یدی و ابتدایی در کنار ارتقای علمی و فکری جهادگران، همگانی کردن شعار "خدمت رسانی برای تحقق پیشرفت و عدالت"، نشان دادن ارتقای خودسازی که از جهاد خدمت رسانی به دست آمده به سایر آحاد جامعه، توجه به اخلاق نیکو، ایمان و عمل صالح، تقویت ارتباط موثر و سازنده با سایر گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف و اطلاع رسانی هنرمندانه اقدامات، پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و توانمندی‌های خود از جمله توصیه‌های بنده به گروه‌های جهادی است.

امیدواریم با توکل به خداوند متعال در سایه  توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد موفیقت‌ها و توفیقات روز افزون جهاد موفق جهادگران در کشور باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول