اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برپایی نماز جمعه و بازگشایی مساجد چاروسا طبق دستورالعمل بهداشتی

امام جمعه قلعه رئیسی از بازگشایی مساجد و نماز جمعه در شهر قلعه رئیسی خبر داد.

برپایی نماز جمعه و بازگشایی مساجد چاروسا طبق دستورالعمل بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از بیماری کرونا و تعطیلی مکان های مذهبی به خصوص مساجد و نماز جمعه از هفته های گذشته کمیته مقابله با بیماری کرونا از بازگشایی مساجد و برگزاری نمازهای جمعه خبر داد بود.

امروز هم در نشست شورای سلامت استان از برگزاری نماز جمعه و بازگشایی مساجد 5بخش استان خبر داده بود.

در همین خصوص حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خصوص بازگشایی مساجد و نماز جمعه در قلعه رئیسی عنوان کرد: طبق دستورالعمل کمیته بیماری کرونا مساجد برای برپایی نماز جماعت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مساجد بخش چاروسا بازگشایی می‌شوند.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: نماز جمعه این هفته در بخش‌هایی دیشموک، سرفاریاب، چیتاب، مارگون و قلعه رئیسی برگزار می‌شود و این آمادگی برای برگزاری نماز جمعه در شهر قلعه رئیسی داریم.

وی با بیان اینکه مردم باید قبل از ورود به مساجد و مصلی‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را مطالعه کنند، از مردم خواست تا برای شرکت در نماز جمعه فاصله گذاری فیزیکی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

صلواتی در خصوص بازگشایی مساجد سطح بخش هم خاطرنشان کرد: مساجد برای برپایی نماز جماعت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه برای سلامتی مردم آماده هرگونه همکاری هستیم یادآور شد: از روز اول که کمیته بیماری کرونا تصمیم بر تعطیلی نمازهای جمعه اتخاذ کرد اعلام آمادگی کردیم چون مهمترین اولویت برای ما سلامتی مردم بود و همچنین جهت سلامتی مردم آماده هرگونه همکاری با کمیته کرونا در آینده هستیم.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول