اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به روستاهای در معرض خطر استان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: یک میلیارد و 130 میلیون تومان اعتبار مطالعات و کمک بلاعوض و تسهیلات به 75 روستای در معرض خطر پرداخت شده است.

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به روستاهای در معرض خطر استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، سهراب رئیسی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن در روستاهای در معرض خطر گفت: در شهرستان کوهرنگ روستاهای دره شیخ عالی، خویه، محمودآباد و کچوز در معرض خطر بودند که اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح مطالعات روستای دره شیخ عالی 300 میلیون تومان برآورد شده است، افزود: در روستای دره شیخ عالی تاکنون 100 میلیون تومان تسهیلات و 84 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری طرح مطالعاتی روستای خویه را 100 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: 40 واحد مسکونی در این روستا ارزیابی و جهت اسکان موقت راهنمایی شده‌اند.

رئیسی ادامه داد: در روستای محمودآباد نیز تاکنون 186 میلیون تومان و در روستای کچوز نیز 18 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی با اشاره به روستاهای در معرض خطر شهرستان لردگان گفت: روستاهای منارجان، آبیدک و سید محمد در دست انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون در این دو شهرستان مجموعا 130میلیون تومان تسهیلات و یک هزار و 515 فقره کمک بلاعوض به مبلغ 293 میلیون تومان پرداخت و مجموع اعتبارات مطالعاتی 820میلیون تومان بوده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 130 میلیون تومان اعتبار مطالعات و کمک بلاعوض و تسهیلات به 75 روستای در معرض خطر پرداخت شده است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول