اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

برگزاری مسابقه کتابخوانی از منظر مولا علی ویژه ماه مبارک رمضان

فرهنگسرای هنگام همزمان با ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان از منظر مولا علی (ع) در فضای مجازی می کند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی از منظر مولا علی ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای هنگام، این فرهنگسرا همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج مراجعه و بهره گیری از متون دینی و مذهبی، نسبت به برگزاری چهار دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان " از منظر مولا علی (ع)" قدام کرده است.

در این رابطه سیده فریبا سجادی رئیس فرهنگسرای هنگام افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده برای انجام حضوری برنامه های فرهنگی، تلاش شده است تا فعالیت های این مرکز به مناسبت ماه مبارک رمضان بصورت غیرحضوری و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی تداوم داشته باشد. طی این مسابقه نیز تلاش شده است تا برخی مفاهیم تربیتی، اخلاقی، اعتقادی و عبادی کتاب نفیس نهج البلاغه از منظر حضرت علی (ع) مورد تاکید مجدد قرار گیرد.

هموطنان عزیز می‌توانند برای شرکت در این دوره مسابقات به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای هنگام به آدرس @farhangsarahengam و یا وب سایت این مرکز به آدرس اینترنتی www.hengam.farhangsara.ir مراجعه نمایند.

در پایان ماه مبارک رمضان به قید قرعه جوایز نفیسی به چند نفر از شرکت کنندگان اهداء خواهد شد. 

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول