اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر تبریز

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی از آغاز فاز اول طرح توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر تبریز خبر داد.

آغاز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رقیه صادق‌زاده امروز در نشستی با مدیران دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی شهر تبریز، بر لزوم توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار در محلات حاشیه شهر تبریز تاکید کرد.

وی با اشاره به آغاز فاز اول "طرح توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر تبریز"، گفت: ارائه آموزش‌های لازم برای مهارت آموزی و اشتغال، ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و توجه به بازار از اولویت‌های این طرح است.

صادق‌زاده با بیان اینکه این طرح با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تهیه شده است، افزود: فعالیت‌های موردنظر در این برنامه، براساس فعالیت‌های پیش‌بینی شده در برنامه ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان و با تاکید بر مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار اجرا خواهد شد.

بدر شکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره بر نقش ارزنده تسهیل‌گران، همکاری سمن‌ها و سازمان‌های اجرایی را برای حل مشکلات و معضلات مناطق حاشیه‌نشین ضروری دانست.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول