اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

طرح توسعه و بهسازی روستاها با رعایت جوانب ایمنی انجام شود

فرماندار شهرستان همدان گفت: طرح توسعه و بهسازی روستا باید با رعایت همه جوانب ایمنی سازه و مخاطرات احتمالی طبیعی صورت پذیرد.

طرح توسعه و بهسازی روستاها با رعایت جوانب ایمنی انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز فرماندار شهرستان همدان با همراهی بخشدار مرکزی از چهار روستای باغچه، آقداش، سبزآباد و گورگز بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار شهرستان همدان از نزدیک در جریان روند بهسازی روستاها قرار گرفت و مسائل و مشکلات روستا و روستائیان را مورد بررسی قرار داد.

حسین افشاری با حضور در روستای ۷۰ خانواری باغچه با بیان اینکه رسیدن گاز به روستا ها موجب پویایی روستا شده است افزود: دهیاری نسبت به تکمیل آسفالت معابر زیرسازی شده روستا اقدام کند .

وی در بازدید از روستای آقداش ضمن شنیدن مشکلات اهالی عنوان کرد: طرح توسعه و بهسازی روستا باید با رعایت همه جوانب ایمنی سازه و مخاطرات احتمالی طبیعی صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه از کارگاه تولید ادوات کشاورزی روستای سبزآباد بخش مرکزی همدان بازدید کرد و افزود: بعنوان مصداق عینی و عملی جهش تولید چنین گارگاه هایی می‌تواند در روستاهای کم‌جمعیت نیز شکل گیرد و اشتغال جوانان روستا را بدنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه تولید داخلی و صفر تا صد ادوات کشاورزی و کمباین با ظرفیت ۱۲ تا ۱۶ عدد در سال نشان از توانایی بی‌بدیل این صنعتگران است بر رفع موانع عرضه تولیدات این کارگاه تأکید کرد و گفت: مدیر جوان این کارگاه تولیدی بدون اخذ تسهیلات اقدام به تولید ادوات کشاورزی پیشرفته در روستا کرده است.

افشاری در پایان با حضور در روستای گورگز در جریان اختلاف حقوقی مراتع اراضی روستائیان گورگز و مهبار قرار گرفت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول