اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع نان رایگان همزمان با ولادت کریم اهل بیت در اصفهان

مسؤول هیأت انصارالحسین(ع) گفت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) هیأت با همکاری خیرین اقدام به خرید پخت بعد ازظهر نانوایی‌ها خواهد کرد و نیز نان‌های بسته‌بندی شده در بیمارستان‌ها، آسایشگاه جانبازان، خانه سالمندان، بهزیستی و زندان توزیع خواهد شد.

توزیع نان رایگان همزمان با ولادت کریم اهل بیت در اصفهان

علیرضا نادرالاصلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز از سوی نهاد‌های دولتی مسؤول دستوری در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مراسم لیالی قدر داده نشده و با وجود اینکه حسینیه انصارالحسین با وسعت ۲۰۰۰ متر مربع جهت برگزاری این مراسم کاملا آماده است اما فعلا تصمیمی برای برگزاری این مراسم نداریم و در صورت اطمینان از عدم محدودیت قانونی جهت برگزاری این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام خواهیم نمود.

 مسؤول هیأت انصارالحسین(ع) افزود: در خصوص برگزاری مراسم با سخنران و مداح هم هماهنگی های لازم ایجادشده و تنها منتظر صدور دستور از سوی نهاد های دولتی هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هیأت در سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: این هیأت برنامه هر ساله‌ای با عنوان سفره کرم امام حسن(ع) دارد که برای سی‌امین سال متوالی هیأت با همکاری خیرین اقدام به خرید پخت بعد ازظهر نانوایی‌ها در روز نیمه ماه رمضان خواهد کرد و مردم می‌توانند در نانوایی‌هایی که پرچم«السلام علیک یا حسن‌ابن‌علی» نصب است به تعداد دلخواه نان رایگان دریافت کنند.

نادرالاصلی افزود: علاوه بر این طبق روال شش سال گذشته نان‌های بسته‌بندی شده را آماده کرده و در روز ولادت امام مجتبی(ع) در بیمارستان‌ها، آسایشگاه جانبازان، خانه سالمندان، بهزیستی و زندان توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول