اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مترو تبریز از 20 اردیبهشت بار دیگر فعالیت خود را آغاز می‌کند

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: قطارشهری تبریز طبق روال قبل، ‌ از صبح شنبه ۲۰ اردیبهشت فعالیت خود را در سال جدیدآغاز می‌کند.

مترو تبریز از 20 اردیبهشت بار دیگر فعالیت خود را آغاز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز سعید بشیریان بناب اظهار داشت: قطارشهری تبریز همه روزه از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱ در مسیر ایستگاه ائل گولی تا ایستگاه میدان کهن (سه راه امین) و از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در مسیر ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه نور آماده پذیرش مسافر خواهد بود.  

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل عمومی اجباری بوده و برای رفاه حال مسافران در تمام ایستگاه ها اقدام به عرضه ماسک و دستکش به نرخ مصوب خواهیم کرد تا گامی در راستای جلوگیری از گسترش شیوع این بیماری باشد.

سعید بشیریان با اشاره به تمهیدات شرکت بهره برداری قطار شهری در خصوص مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: همه روزه ایستگاه‌ها، هندریل و نرده‌های پله‌های برقی،  آسانسورها و قطارهای این مجموعه ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد تا همشهریان با اطمینان و آرامش خاطر سفرهای ضروری خود را به سر انجام برسانند اما از آنان انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود و سایر مسافران نکات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: برای حفظ حداکثری سلامتی مردم، ‌ تمام ایستگاه‌ها و قطارها علامت گذاری شده اند و انتظار داریم مسافران از ایجاد ازدحام جمعیت و رفتارهای پر خطر در گسترش شیوع بیماری‌های تنفسی خودداری کرده و ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز در پایان خاطرنشان ساخت: بنر و پوسترهای اطلاع رسانی به صورت وسیع در تمامی ایستگاه ها و قطارها درج شده که امید است مسافران با اهتمام جدی در توجه به محتوای آنان موجب غلبه بر بیماری کرونا و بازگشت جامعه به شرایط عادی را فراهم سازند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول