اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف محموله ۵ میلیاردی قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک محموله بزرگ انواع کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه تریلر خبر داد.

کشف محموله ۵ میلیاردی قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار عبداله حسنی اظهار کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهش تولید نامگذاری شده، برنامه های کنترلی و مقابله ای پلیس آگاهی استان سمنان در حوزه مبارزه با قاچاق به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در رصدهای اطلاعاتی خود سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ قاچاق را به دست آورده و پس از انجام هماهنگی های لازم، عملیات کشف و دستگیری عوامل این انتقال را آغازکردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی تریلر حامل این محموله در محور سمنان - دامغان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران، خودرو مورد نظر با رعایت تمامی موازین قانونی در پلیس راه این محور متوقف شد.

به گفته سردار حسنی، پس از بازرسی از تریلر 14 هزار و 886 عدد انواع کالای قاچاق شامل لوازم جانبی موبایل، یخچال، تلویزیون، کولر گازی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و لوازم آرایشی بهداشتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، ارزش این محموله را بنا بر اظهار نظر کارشناسان پنج میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول