اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بیانیه قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از رهبر انقلاب

امام جمعه و استاندار زنجان بیانیه قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)» منتشر کردند.

بیانیه قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، «بیانیه قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)» منتشر شد.
 
در این بیانیه آمده است:

ابراز محبت و بیانات امیدبخش و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)در ارتباط تصویری مستقیم با هفت مجموعه تولیدی در هفت استان کشور از جمله شرکت ایران ترانسفو زنجان همزمان با هفته کارگر؛ بار دیگر نقش و اهمیت جایگاه کارگر در افزایش کمی و کیفی تولید، رفع مشکلات و موانع کارگران و کارآفرینان و الزامات تحقق جهش تولید را مورد توجه و تمرکز جدی قرار داده و رهنمودهایی حکیمانه را برای ارتقاء توانایی ها و ظرفیت های داخلی ارائه نمودند.

بی شک عنایت مقام معظم رهبری به جامعه کارگری به عنوان یکی از ستون های اصلی و عوامل مؤثر تولید ثروت در کشور خستگی را از تن تمامی زحمت کشان خارج و انگیزه ای مضاعف برای تداوم خدمت در آنان ایجاد نمود. 

لازم می دانیم همراه با جامعه کارگری استان زنجان که به نمایندگی از کل جامعه کارگری ایران اسلامی مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند؛ و همچنین تاکید هوشمندانه و ارزیابی دقیق معظم له از توانایی و تاثیرگذاری نیروی انسانی در کنار خدمتگزاران نظام برای رسیدن به اقتصاد سالم و مولد تقدیر و تشکر نموده و اعلام نماییم تمامی خدمتگزاران ملت در دستگاه های اجرایی استان زنجان همگام با کارگران شریف و مدیران جهادی با عزم و جدیت آمادگی دارند تمام توان خود را برای حل مشکلات و ادامه مسیر رشد و آرامش اقتصادی کشور در سال جهش تولید برای اجرایی کردن منویات حضرتعالی را به کار گیرند.

طول عمر توأم با عزت و سربلندی امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران آرزوی قلبی و دعای همیشگی ما خدمتگزاران و مردم ولایت مدار پایتخت شور و شعور حسینی است.

علی خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

فتح اله حقیقی
استاندار زنجان

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول