اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرزندان شاهد انتقام شهدای سپاه کردستان را خواهند گرفت

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان که خود از فرماندهان سابق سپاه و فرزند شهید است، گفت: عناصر مزدور ضدانقلاب در منطقه مطمئن باشند، فرزندان شاهد و ایثارگر کردستانی انتقام شهدای سپاه استان را خواهند گرفت و ضربه محکم‌تری به آنها وارد می‌کنند.

فرزندان شاهد انتقام شهدای سپاه کردستان را خواهند گرفت

محمود الله‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: سپاه همزاد انقلاب و نهادی برخاسته از مردم است که در راستای دفاع از مردم، انقلاب اسلامی و ولایت سر از پای نمی‌شناسد و آمار بالای شهدای این نهاد انقلابی مصداق بارز این صحبت‌هاست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: وظیفه اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است و پاسداران در این مسیر چنان ایثار، فداکاری و رشادت به خرج دادند که امام خمینی(ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل آن، فرمودند "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود".

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از همان ابتدای تشکیل، مورد مقبولیت آحاد مردم و خاصتا مردم کردستان قرار گرفت چرا که اجازه عرض اندام به گروهک‌های ضدانقلاب و عناصر دشمنان نظام در منطقه نداد، افرادی که می‌خواستند با غائله‌های قومی در کردستان به انقلاب اسلامی و ملت ضربه بزنند.

الله‌مرادی همچنین تصریح کرد: مردم کردستان با تشکیل سازمان پیشمرگان مسلمان کرد در کنار سپاه قرار گرفتند و برای پاکسازی کردستان از وجود نامبارک افرادی خودفروخته و مزدور دشمن جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و در همین راه هزینه‌های زیادی متقبل شدند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه گفت: سپاه اکنون نیز در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند تا جدای از وظایف سازمانی خود، در بخش‌های محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری، فرهنگی و سازندگی به مردم خدمت کند به نحوی که تا حدود زیادی موفق شده چهره محرومیت را از سیمای روستاها و مناطق محروم استان بزداید.

وی اذعان داشت: عناصر ضدانقلاب و معاندین نظام اسلامی، ارتباط تنگاتنگ مردم و سپاه و موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف را بر نمی‌تابند لذا به هر راه و توطئه‌ای متوسل می‌شوند تا بلکه بین مردم و سپاه جدای بیندازند و این نیروی پیشرو را از حرکت بازدارند.

الله‌مرادی اضافه کرد: عناصر گروهک‌های مزدور و جیره‌خوار بیگانگان که خود را مدافع مردم کرد و کردستان عنوان می‌کنند، با اقدامات تروریستی و شهادت فرزندان این منطقه ثابت کرده‌اند که نه تنها طرفدار مردم نیستند بلکه در خط امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند و برای تحقق اهداف آنها به هر خرابکاری و توطئه‌ای دست می‌زنند.

این فرزند شهید کردستانی خاطرنشان کرد: عملیات تروریستی عناصر ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره که منجر به شهادت سه فرزند برومند و مجاهد دیگر کردستان شد، مصداق بارز دیگری از کینه دشمنان نسبت به مردم کرد است و با شهادت جوانان این استان، مزدوری خود به اربابانشان را نشان می‌دهند.

وی به این تروریست‌ها اعلام کرد: فرزندان شاهد کردستان تا پای جان آماده‌اند که انتقام برادران شهید سپاهی خود را بگیرند و مطمئن باشند که این اقدام ناجوانمردانه آنها بی‌جواب نمی‌ماند و ضربه سنگین‌تری از مردم بومی کردستان و سپاه عزیز خواهند خورد.

انتهای پیام/2330/70  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول