اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هجوم سنگین «ملخ‌ها» به چند روستای «جاسک»+فیلم و عکس

از ساعات عصر جمعه دسته‌جات بزرگی از ملخ‌های مهاجم به روستاهای شرق جاسک هجوم آورده‌اند.

هجوم سنگین «ملخ‌ها» به چند روستای «جاسک»+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، از ساعات عصر جمعه دسته‌جات بزرگی از ملخ‌های مهاجم به روستاهای شرق جاسک در بخش لیردف هجوم آورده‌اند.

محمد رادمهر فرماندار جاسک در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: از ساعات عصر جمعه دسته‌جات بزرگی از ملخ‌های مهاجم به روستاهای شرقی و واقع در بخش لیردف هجوم آورده‌اند.

 

 

وی افزود: روستاهای هیمن و سدیج در بخش لیردف،گروک و نگر، آغوشک، بهمدی و جاسک کهنه و گتان در بخش مرکزی طی عصر جمعه شاهد ریزش سنگین دسته‌جات ملخی هستند که از سمت جنوب استان سیستان و بلوچستان و دریای عمان به سمت این روستاها آمده‌اند.

فرماندار جاسک با بیان این که در روزهای اخیر نیز شاهد هجوم دسته‌جاتی از ملخ‌ها به این شهرستان بوده‌ایم، تصریح کرد: ریزش عصر جمعه بسیار گسترده و در شمار بالاتر صورت گرفته است و اگرچه مبارزه با این آفت در جریان است اما کافی نیست و به امکانات استانی و کشوری برای مقابله با ملخ‌ها نیاز داریم.

 

 

رادمهر تأکید کرد: امکانات شهرستانی پاسخ گوی این هجوم گسترده ودستجات میلیونی نیست که به‌صورت پراکنده اکثریت روستاها فرا گرفته و ممکن است امینت غذایی استان را به خطر بیندازد.

 

 

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول