اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دوره آموزش مجازی تدبر در قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور گفت: در ماه مبارک رمضان یک دوره تحت عنوان آموزش مجازی تدبر در قرآن به مدت ۱۸ ساعت ویژه کارکنان دانشگاه ها و‌موسسات آموزش عالی با محوریت کتابدقایقی با قرآن برگزار می شود.

دوره آموزش مجازی تدبر در قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور ، محمدی مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور  گفت:  در ماه مبارک رمضان یک دوره تحت عنوان آموزش مجازی "تدبر در قرآن" بمدت ۱۸ ساعت ویژه کارکنان دانشگاه ها و‌موسسات آموزش عالی با محوریت کتاب"دقایقی با قرآن"  برگزار می شود.

وی پیرامون برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزش قرآن از برنامه‌های فرهنگی است که اما امسال با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا این برنامه‌ به صورت مجازی برگزار می‌ شود.

وی گفت:  افراد علاقه مند برای شرکت در این طرح می‌توانند در سامانه الکترونیکی معاونت فرهنگی و اجتماعی (بخش آموزش مجازی) به آدرس http://farhangi.msrt.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول