اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

الگو گرفتن ملت بزرگ ایران از سیره عملی و رفتاری امام حسن (ع) در رزمایش کمک مومنانه

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، رزمایش کمک مومنانه را در جهان بی نظیر دانست و گفت: ملت نوع‌دوست ایران اسلامی با الگو گرفتن از سیره و منش اهل بیت (ع) در رزمایش کمک مومنانه حماسه آفرید.

الگو گرفتن ملت بزرگ ایران از سیره عملی و رفتاری امام حسن (ع) در رزمایش کمک مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری، صبح امروز در دومین جلسه پرسنلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان با تبریک فرا رسیدن ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به ویژه ملت نوعدوست و فهیم ایران اسلامی، اظهار کرد: سیره و منش عملی و رفتاری امام حسن مجتبی (ع) بهترین شاخص و زیباترین الگو برای کمک‌های مومنانه، مواسات و همدلی است و ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در این رزمایش بزرگ و کم نظیر خوش درخشید.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و روز ولادت امام عصر (عج) و تاکیدات معظم له در شرایط امروز جامعه از این ویروس منحوس(کووید19)، افزود: مدیریت بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بسیاری از بحران‌ها و تدبیر معظم له در این شرایط حساس کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و همه باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای بسیار ارزشمند  این همدلی و اهمیت ترویج آن در جامعه اشاره و تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه موجب تقویت همبستگی و همدلی در میان آحاد جامعه شد و باید برای استمرار اینگونه اقدامات و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار در جامعه اسلامی تلاش کنیم.

این مسؤول به کارکردهای اثرگذار کمک های مومنانه در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: کمک مومنانه برگرفته از سیره و منش اهل بیت (ع) است و شاخصه‌های کلیدی این اقدام ارزشمند را می توان در سیره و منش کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به عنوان اسوه و الگوی انفاق و کرامت مشاهده کرد.

این عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به برخی ویژگی های جامعه مهدوی در عصر غیبت اشاره کرد و افزود: اقدامات خیران و نیکوکاران، مساجد، هیأت‌های مذهبی، روحانیون، فعالان فرهنگی و قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته و دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، نظامی و انتظامی در این رزمایش بسیار ارزشمند بود و این همکاری و همدلی در موفقیت این طرح بسیار اثرگذار بود.

این استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در پایان تبعیت از فرامین و دستورات ولایت را عامل رشد و شکوفایی جامعه اسلامی دانست و گفت: امروز تنها راه برون رفت از همه مشکلات تبعیت از این نعمت الهی (ولایت ) است و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون مدیریت رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول