اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

راه اندازی پویش «دوریم و دوستیم» در انتشارات مدرسه

انتشارات مدرسه با همکاری گروهی از ناشران کشور با هدف فراهم آوردن امکان دسترسی عموم مردم به کتاب‌های مناسب با تخفیف ویژه پویش «دوریم و دوستیم» را راه اندازی کرد.

راه اندازی پویش «دوریم و دوستیم» در انتشارات مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به استمرار شرایط اضطراری ناشی از ویروس کووید-۱۹ در کشور و همچنین تداوم مبارزه با بیماری کرونا و اهمیت موضوع قطع زنجیره انتقال این ویروس، در انتشارات مدرسه پویش «دوریم و دوستیم» راه اندازی شد.

با توجه به ضرورت پرهیز از حضور در اماکن عمومی و روی آوردن به خرید از راه دور پویش«دوریم و دوستیم» از ۲۰ اردیبهشت ماه شروع و تا پایان تابستان سال جاری ادامه دارد.

در این پویش که سراسری است سعی شده آثار همه حوزه‌ها اعم از رمان، داستان، علمی، آموزشی و روانشناسی و... از انتشارات مدرسه و ۲۰ ناشر برگزیده قابل دسترسی باشد تا علاقه‌مندان بتوانند راحت‌تر و با توجه به نیاز خود خرید کنند.

در این پویش تدابیری برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس برای معلمان و دانش آموزان، کتابفروشی‌ها، نمایندگی‌ها و پاتوق‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات کتاب خوانی و نمایشگاه کتاب آن‌لاین اندیشیده شده است. برنامه‌های دیگری هم با این پویش همراه است که متعاقباٌ اعلام خواهد شد.

بنابراین گفته؛ مخاطبان  و دوستداران آثار ناشران  با مراجعه به پایگاه خبری انتشارات مدرسه به نشانی www.madresehpub.ir می‌توانند با کلیک روی کتاب‌های انتشارات مدرسه، منتخب کتاب‌های سایر ناشران و کتاب ومحصولات آموزشی  آثار مورد نظر پویش را انتخاب و خریداری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول