اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مسکن مناسب مهم‌ترین نیاز اقشار کم بضاعت است/افتتاح یک باب مسکن مددجویی در فراهان

یک باب مسکن مددجویی در روستای امیر آباد شهرستان فراهان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان، فرماندار شهرستان فراهان، مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولان افتتاح و به خانواده تحت حمایت تحویل داده شد.

مسکن مناسب مهم‌ترین نیاز اقشار کم بضاعت است/افتتاح یک باب مسکن مددجویی در فراهان

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، یک باب مسکن مددجویی در روستای امیرآباد شهرستان فراهان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان،  فرماندار شهرستان فراهان، مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولان افتتاح و به خانواده تحت حمایت تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در مراسم افتتاح این منزل مددجویی با بیان اینکه مسکن مناسب مهم‌ترین نیاز اقشار کم بضاعت است، گفت: این مسکن مددجویی با همکاری سپاه، کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته شده است.

مجید مومنی تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت را از ابعاد توانمندسازی و اهداف کمیته امداد برشمرد و اظهار کرد:طی سال گذشته ۳۰۱۷ خدمت عمرانی در بخش تعمیر مسکن و لوله کشی گاز، ساخت مسکن روستایی، خرید و ساخت مسکن شهری و ساخت سرویس بهداشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار ۱۷میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن برای خانوارهای تحت حمایت از محل اعتبارات کمیته امداد،کمک خیران و آورده مددجو انجام می‌شود، افزود: کمک به خرید ۳۰ مسکن شهری، کمک به ساخت و تکمیل ۳۰ مسکن روستایی، کمک به تعمیر۶۴۹ مسکن مددجویی و کمک به تأمین هزارمسکن مددجویان از طریق طرح‌های ویژه از برنامه‌های بخش مسکن کمیته امداد در سال جاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تشکر از خیرانی که در ساخت مسکن محرومان با این نهاد همکاری دارند، بیان کرد: کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری در مجموع ۱۷۰۹ خدمت در حوزه مسکن شامل ساخت، خرید، تعمیر مسکن شهری و روستایی مددجویان را با اعتبار بیش از ۳۲ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان در برنامه کاری خود دارد که این مبلغ از منابع دولتی و کمک های مردمی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول