اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مومنانه؛ از سهم قرارداد ورزشکاران سیرجانی تا همت جوانانه در مسجد

برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در برابر کرونا، باشگاه گل‌گهر سیرجان، 300 بسته غذایی و معیشتی را به مبلغ 900 میلیون ریال تهیه و بین جامعه هدف توزیع کرد.

کمک مومنانه؛ از سهم قرارداد ورزشکاران سیرجانی تا همت جوانانه در مسجد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در برابر کرونا، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی گل‌گهر، مبلغ 300 میلیون تومان از قرارداد خود را برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های سیرجان اختصاص دادند تا وسایل مورد نیاز بهداشتی، لباس مورد نیاز پرستاران و بیماران و همچنین خدمات پزشکی تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

همچنین امروز این باشگاه 300 بسته غذایی و معیشتی را به مبلغ 900 میلیون ریال تهیه و بین جامعه هدف توزیع کرد.  

 

محمد جواهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گل گهر گفت: به منظور تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری، پویش و رزمایش ملی، همت جوانمردانه و کمک مومنانه ورزشکاران تحت پوشش، آمادگی خود را برای حضور در این طرح اعلام کردند تا بتوانیم ذره‌ای از مشکلات و سختی‌های اقشار آسیب‌پذیر از کرونا کاسته شود.

توزیع 900 بسته معیشتی رزمایش همت جوانانه در سیرجان

حوزه مقاومت مسجد قدس شهرستان سیرجان با همدلی و همراهی خود اقدام به تهیه 900  بسته معیشتی برای مستمندان کردند. در این همدلی جوانان که امروز با نام مبارک حضرت امام حسن مجتبی (ع) کمک‌های خود را بسته‌بندی و توزیع کردند.

 

علی دستوری فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سیرجان گفت: خداوند را سپاسگزاریم که این توفیق را داد تا بتوانیم در ادامه رزمایش مومنانه با همدلی و همراهی خیرین و خانواده‌ها و جمع‌آوری 900 بسته حمایتی به مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال تهیه و این بسته‌ها را در قالب رزمایش مومنانه به مناسبت میلاد امام مجتبی (ع) بین نیازمندان محله و حاشیه شهر توزیع کنیم.

انتهای پیام/80015/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول