اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

طرح ضربتی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌های اصلی و فرعی هرمزگان

رئیس پلیس راه استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی برخوردبا تخلفات حادثه سار ترافیکی درنیمه اول اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

طرح ضربتی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌های اصلی و فرعی هرمزگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نیکبخت گفت: در ادامه طرح‌های ارتقای انضباط ترافیکی در محورهای برون شهری، نظم بخشی و کنترل عبور و مرور، طرح ضربتی مقابله و برخورد با تخلفات حادثه ساز با بکارگیری حداکثر توان و تجهیزات موجود در سطح استان اجرا شد. 

وی افزود: در اجرای این طرح که با تلاش‌های همه جانبه و بهره‌گیری از حداکثر توان در نیمه اول اردیبهشت ماه صورت گرفت، 6هزار و 245 فقره سرعت غیرمجاز، 662 فقره سبقت، هزارو 165 فقره شیشه دودی، 637 فقره تجاوز به چپ، 4 هزارو 772 فقره کمربند ایمنی، 4 هزارو 771 فقره نقص سیستم روشنایی و 709 فقره استفاده از تلفن همراه توسط رانندگان در حین رانندگی اعزام به دادگاه، 180 نقص سیستم روشنایی4771 و تلفن همراه توسط رانندگان در حین رانندگی اعمال قانون شدند. 

این مسؤول انتظامی اظهار داشت: در این طرح در مدت یاد شده تعداد 22 هزار و 384 برگ جریمه صادر و 195 دستگاه خودرو و26 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان با تاکید بر استمرار طرح‌های انضباط ترافیکی تا پایان سال در استان و قاطعیت پلیس در اجرای موفق این طرح ها،خاطر نشان کرد: مأموران پلیس راه در صورت مشاهده و برخورد با اینگونه تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز، بدون اغماض و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول